تاریخ : 1401,دوشنبه 19 دي12:59
کد خبر : 97055 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

با اینکه معسریم، در خط رهبریم و تا زنده ایم رزمنده ایم!



     محمدعلی خاکپور -  سلام بر همرزمان دلاور. چه خبره؟ چه شده؟ آن که ولایتمدار است معسر نیست!

ما پیرو رهبری بنام سیدعلی، حضرت امام خامنه ای(مده ظله) هستیم. که از مال دنیا هیچ ندارد..

اما، اما تمام کره خاکی زمین را با تقوای الهی، و شجاعت و قدرت بسیجیان پادررکابش قبضه کرده و خواب را از چشم دشمن گرفته است.

ولایتمداران، نگاه رهبری چنان لرزه بر اندام ابرقدرت ها انداخته که جرأت حرکت و برنامه ریزی برای ایران را فراموش کرده اند.

شیرمردان خون جهاد فی سبیل الله ما تا قیامت رزمندگان معسریم و پاسدار حرمت خون شهیدان؛ اما پادر رکاب رهبر فرزانه مان سیدعلی حضرت امام خامنه ای(مد ظله) هستیم.

ای عزیزان و دشمن شکنان، غیر از دشمنان خارج، مواظب خوارج داخلی که صفین نماها، همان نهروانیان تاریخ دوران حضرت علی ابن ابی طالب(ع) که جهت رنجش پیر و مقتدایمان امام خامنه ای(حفظه الله) شمشیر از رو بسته اند باشیم.

همه دشمنان بدانند و ببینند و بشنوند که ما ولایتمداران در کمال عسرت و سختی در زندگی مادی، حتی یک میلیمتر در حمایت از فرماندهی مان، اماممان، پرچمدار باقتدار ظهور لشگر حجت ابن الحسن المهدی (عج) عقب نخواهیم کشید.

آنان که معسر مادی نیستند یکی یکی از صف انقلاب و ایثار و جهاد جدا شدند و تکلیفشأن معلوم... اما ما رزمندگان معسر افتخار داریم که فقط از عسرت مادی مشکل داریم و لاغیر...

ما در صف اول غیرت و جنگ و جهاد فی سبیل الله، همراه با رهبر فرزانه مان بودیم، هستیم و تا ابد خواهیم بود و مفتخر به معسریم... ارادتمند (خادم المؤمنین)