تاریخ : 1401,پنجشنبه 22 دي17:18
کد خبر : 97198 - سرویس خبری : اخبار

روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»



روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

 دکتر «رحیم نریمانی» مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، «احسان رجبی» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران (مناطق ۶  و۷ تهران) و «سعید گنجی» معاون اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تکریم خانواده شهدا به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید «مجتبی بلالی» حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

مجتبی بلالی سال ۱۳۴۸در شهر تهران متول شد. بلالی  به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست و یکم تیر ۱۳۶۷، در فکه بر اثر موج انفجار گلوله توپ مجروح و اسیر شد و دوم بهمن ۱۳۷۶، در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از اسارت به شهادت رسید.

 در حال حاضر ۸۳ هزار نفر مادر شهید و ۶۱ هزار نفر همسر شهید در قید حیات هستند. همچنین وجود  ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده نشان می‌دهد بانوان کشورمان دوشادوش مردان در دفاع از آرمان‌های انقلاب جانفشانی کرده و برای نسل‌های فعلی و آینده مایه افتخار هستند.


منبع : ایسنا