تاریخ : 1401,شنبه 24 دي18:57
کد خبر : 97239 - سرویس خبری : اخبار

معیارهای دوگانه غربی در آزادی و اطلاعات


معیارهای دوگانه غربی در آزادی و اطلاعات

آزادی بیان در غرب یک دروغ، و تنویر افکار عمومی فریب و ریاکاری است که به هیچ وجه با روح سیاست های غرب همخوانی ندارد...

حمیدرضا محمدمرادی

فاش نیوز - اهانت به جایگاه مرجعیت، نشان دهنده ی عصبانیت و کینه دشمن است. اهانت به جایگاه مرجعیت، ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، از سوی یک نشریه‌ی فرانسوی(شارلی ابدو) که مسبوق به سابقه در توهین به مقدسات و جایگاه مرجعیت است، نشان‌دهنده اوج استیصال، عداوت، کینه دشمنان با مسلمانان و ملت غیور ایران بوده و موجب خشم و آزرده خاطری هر انسان آزاده‌ای در جهان است.

علی‌رغم اینکه توهین نشریات غربی به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام(ص) و مرجعیت، موجی از اعتراضات مردم مسلمان در سراسر دنیا و ایران اسلامی را به دنبال داشته؛ اما حکام متکبر، مغرور و بی بند و بار غربی که روح معنویت در آنها مرده است، اعتنایی به افکار عمومی جهان ندارند.

عصبانیت گردانندگان این نشریه موهن فرانسوی که جنایات بشری را در یمن، سوریه، افغانستان، عراق و سایر کشورهای مظلوم نادیده می گیرند، از هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی در خنثی‌سازی فتنه دشمنان در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، آنها را وا داشت تا چنین اقدامات مضحک و کودکانه‌ای را برای جذب مخاطب و در حمایت از اغتشاشگران هتاک در دستور کار قرا دهد.

اهانت به مرجعیت و رهبری یک کشور، اهانت به شخص نیست؛ بلکه اهانت به یک ملت است. لذا ابراز خشم و انزجار وظیفه ی همه ی آنانی است که نسبت به کشور و مرجعیت خود عشق می ورزند و باید به دشمنان نشان دهیم که ملت ایران در برابر اهانت به مقدسات و مرجعیت خود بی‌تفاوت نیست.

کشورهای غربی که نماد اسلام ستیزی و بی بند و باری اند، به بهانه آزادی بیان و در حمایتاز اقدامات ضداسلامی ایرانی از کنار اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلامی به‌سادگی می‌گذرند و از اهانت کنندگان حمایت نیز می‌کنند؛ اما اگر فردی در خصوص هولوکاست و سایر موارد مشابه، در مطبوعات سؤالی کند، مجرم شناخته می‌شود و مجازات سنگینی همچون زندان و تعقیب قضایی در پی خواهد داشت. آزادی بیان در غرب یک دروغ، و تنویر افکار عمومی فریب و ریاکاری است که به هیچ وجه با روح سیاست های غرب همخوانی ندارد.

|| حمیدرضا محمدمرادی