تاریخ : 1401,دوشنبه 26 دي14:05
کد خبر : 97278 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

برگزاری هیئت نظارت و بازبینی فعالیت شرکت‌های تابعه بنیاد شهید



سی و دومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد.

 

بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان‌های وابسته بنیادبه گزارش دفاع‌پرس، سی و دومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد.

در این نشست، پیش‌نویس آیین‌نامه ساماندهی مسئولیت اجتماعی شرکتی بررسی شد و بند‌هایی با هدف تکریم ایثارگران و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشنهاد شدند و به تصویب رسید.

مسئولیت اجتماعی شرکتی، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها را مکلف می‌کند علاوه بر وظایف سازمانی، از طریق رفتار پیشگیرانه و اصلاحی، پیامد‌های ناشی از تصمیمات و فعالیت‌های خود را در قبال ذی‌نفعان شامل کارکنان، افراد بومی، شهروندان و... جامعه و محیط زیست کاهش دهند که در این ارتباط اضافه شدن موضوع تکریم ایثارگران و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اولویت‌های عمومی مندرج در بند الف ماده ۳ این آیین‌نامه و نیز درج عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و افراد جامعه هدف آن به بند ۱۰ آیین‌نامه مذکور، از مصوبات سی و دومین نشست هیئت نظارت و بازبینی مأموریت‌ها، اساسنامه و ساختار سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.


منبع : دفاع پرس