تاریخ : 1401,چهارشنبه 28 دي19:20
کد خبر : 97356 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

امنیت این نظام با خون شهدا تضمین شده است


امنیت این نظام با خون شهدا تضمین شده است

حمیدرضا محمدمرادی
فاش نیوز - یاد و نام شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران به ما یادآوری می‌کند که امنیت از برترین نعمت‌های خداوند متعال است که با خون شهدا و مجاهدت رزمندگان حاصل شده است.
 
اگر امروز ما نام و نشانی داریم، و اگر امنیت بر سر این کشور حاکم است و قله های سعود علمی دنیا دست پیدا کرده ایم، به برکت جانفشانی شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته‌ای، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت است.
 
اعتقاد و باور راسخ جوانان نسل دهه‌ی هشتاد و نودی ها، به رهنمودهای امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری آنان نسبت به حضرت آیت ا... خامنه ای مدظله العالی باعث شده است دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب نتوانند خدشه‌ای به نظام نوپای جمهوری اسلامی وارد کنند.
 
اکنون این جوانان با بصیرت، همچون شهید حججی‌ها، با تأسی به آرمان‌های انقلابی و جهاد تبیین، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
 
مفهوم ایثار به ما یادآوری می‌کند، امنیت از بزرگترین نعمت ها و از نان شب واجب تر است که با خون شهدا و ایثار مجاهدان فی سبیل ا... حاصل شده و هدایت و مأنوس کردن نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت باعث می‌شود که انقلاب اسلامی همراه با نسل جدید بیمه شود.
 
بر همه‌ی نویسندگان ما واجب عینی است که بتوانیم به فراخور زمان و با استفاده از ابزارهای فرهنگی مناسب، نسل جوان کشور را با فرهنگ ایثار و شهادت مأنوس کنیم. تا این انقلاب از شر دشمنان مصون بماند. ورود این نظام و کشور به گام دوم انقلاب، نتیجه‌ی فرهنگ شهادت‌طلبی جوانان و رشادت غیور‌مردان این سرزمین و صبر و استقامت خانواده شهداست که نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان را به ارمغان آورده اند.
 
بر اساس فرهنگ ایثار، شهادت و روحیه ایمان و خودباوری نسل جوان امروز ماست که در فتنه های اخیر توانسته‌ایم بر توطئه‌های دشمن فائق آییم و پیروز شویم.
 
جوانان تحصیلکرده‌ی ما، دانشجویان و استادان عزیز و با بصیرت ما بهترین الگوی رفتاری در رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی در محیط‌های دانشگاهی هستند و توصیه می شود این عزیزان، بدور از هر گونه جوسازی رسانه های معلوم الحال، جلوه‌های دانشگاهی و علمی خود را بیشتر نمایان کنند و در این زمینه با جهاد تبیین، موجب سرخوردگی و سرافکندگی دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب و نظام اسلامی شوند.
 
|| حمیدرضا محمدمرادی