تاریخ : 1401,دوشنبه 03 بهمن12:49
کد خبر : 97491 - سرویس خبری : فضای مجازی

زوایایی از بزرگترین جنگ شناختی جهان که علیه ایران و پاسخ هایی که دریافت کردند



۱_حمایت از اغتشاش گران توسط بایدن، وزیر خارجه و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، کلینتون، رابرت مالی، ۳۱ نفر از سیاستمداران مطرح آمریکا و اروپا، ۳۷ نفر از شخصیت های موسیقی و ۶۲ نفر از هنرپیشگان مطرح غرب مانند آنجلیناجولی، ۱۵ نفر از فوتبالیست ها و باشگاه‌های مطرح دنیا، شخصیت های موسیقی ترکیه، هزار سینماگر فرانسوی که عده ای موهای خود را قیچی کردند و فیلم آن را میلیون ها بار نشر دادند، وزرای خارجه: کانادا، سوئد، آلمان، بلژیک، اسپانیا، شیلی، فرانسه، نویسنده کتاب هری پاتر و یک نماینده زن ایرانی الاصل در بلژیک که در حمایت از آشوب گران موهای خود را کوتاه کرد.

۲_ به میدان آمدن بارزانی برای حمله به ایران.

۳_ فعالیت رسانه ای سلبریتی های وطن فروش داخلی.

۴_ هشتک مهسا امینی ۳۲۰ میلیون بار توییت و ریت شد درحالی که فارسی زبانان توییتر ۳ میلیون نفر هستند.

۵_ دستگیری یک تبعه خارجی که در کوله پشتی خود یک دست لباس بسیجی به همراه چند نارنجک و اسلحه، ده ها گلوله و سر نیزه داشت، که قرار بود در حین کشتن مردم عده ای از او فیلم بگیرند و بگویند که بسیجی ها مردم را می‌کشند.

۶_در چند شهر کردستان از جمله اشنویه که مهمترین شهر بود، ۱۷ هزار نیرو در حالت آماده باش بودند برای شروع جنگ داخلی.

۷_بمباران رسانه ای در چابهار با این تیتر که یکی از فرماندهان نیروی انتظامی به یک دختر ۱۴ ساله سنی تجاوز کرده و بعد از آن کشتار مسجد مکی اتفاق افتاد و انفجار و آتش زدن بازار و حمله به پاسگاه ها بطور همزمان شروع شد و ورود گروهک ریگی و جیش الظلم به کشور آغاز شد.

۸_باز کردن ریل راه آهن تهران به تبریز در قزوین به طول یک کیلومتر که به لطف خدا با گزارش یک دامدار خنثی شد، و از کشتار صد ها نفر جلوگیری شد، این اتفاق همراه با اعتراضات تبریز قرار بود رخ دهد.

۹_ در تهران از یک خانه، مردم را با تفنگ لیزری می‌زدند، خانه محاصره شد، ناگهان یک زن جوان لخت مادرزاد از خانه خارج شد که آی مردم کمک کنید که اینها می‌خواهند به من تجاوز کنند، این خانه مرکز هدایت عملیات بود و کلی سلاح و بیسیم پیشرفته کشف شد و این زن ۱۱ پایگاه موساد را در شهرهای مختلف ایران لو داد که همه دستگیر شدند، فقط از یک پایگاه ۱۳۷ قبضه سلاح کشف شد که قرار بود آنشب عملیات مسلحانه انجام شود.(با توجه به حادثه شاهچراغ توسط یک نفر تروریست معلوم می‌شود که چه کشتار عظیمی قرار بود رخ دهد.)

۱۰_ کشف تعداد زیاد مسلسل یوزی از داخل صندلی‌های شش خودروی بدون پلاک.

۱۱_ دستگیری یک خانم در اصفهان با ۵۲ کیلو مواد منفجره که قرار بود، بازار تاریخی اصفهان را منفجر کند.

۱۲_ دستگیری یک مهره‌ی یهودی در شیراز که به بیمارستان منتقل شد و عده‌ای از اغتشاش‌گران به بیمارستان حمله کردند که این مهره را یا فراری دهند یا بکشند که به دست نیروهای امنیتی نیفتد.

۱۳_دستگیری راننده یک پراید که ۱۷ نفر از نیروهای انتظامی را زیر گرفت.

۱۴_ دستگیری دو خودرو که با پلاک و آرم و لباس سپاه که به مردم حمله می‌کردند و زنان را می‌زدند و عده‌ای هم فیلم می‌گرفتند.

۱۵_ در منطقه دانشگاه شریف یک خودرو مگان تعدادی از نیروهای انتظامی را زیر گرفت و بعد تعقیب و گریز به ماموران تیراندازی کرد که در آخر دستگیر شد.

۱۶_ حمله به پاسگاه شهید مدرس جهت خلع سلاح کردن ماموران.

۱۷_ ضرب و شتم شدید یک زن محجبه و کودک سه ساله‌اش به نیت ترساندن چادری‌ها که بترسند با چادر در جامعه حاضر شوند.

۱۸_ چندین حمله در شهرهای مختلف به ماشین خانواده‌های مذهبی با مواد منفجره. 

۱۹_ زدن ۳۲ نقطه توسط سپاه در کردستان عراق و به درک رفتن ۵۰۰۰ نفر از منافقین و تجزیه طلبان.

۲۰_انهدام یک جلسه سری در ترکیه با پهپاد انتحاری از ایران که در آن سران ۵ حزب از سلطنت طلبان، منافقین، کومله، پژاک، پاک و نماینده آمریکا و فرانسه حضور داشتند.

۲۱_ برنامه بعدی هم در آذربایجان و ارمنستان بود که با تصرف منطقه زنگزور ارتباط ایران با ارمنستان قطع شود و به تبع آن راه ایران با اروپا قطع شود و از آنطریق تجزیه ایران را شروع کنند که به لطف خدا ناکام ماندند.

| فضای مجازی