تاریخ : 1401,چهارشنبه 05 بهمن17:11
کد خبر : 97516 - سرویس خبری : خانواده شهدا

در راستای طرح سپاس و تکریم خانواده‌ شهدا انجام گرفت

دیدار مدیرکل بنیاد شهید ایلام با خانواده شهدا


دیدار مدیرکل بنیاد شهید ایلام با خانواده شهدا

این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد عزتی بزرگ و ارزشمند است؛ چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این عزیزان(شهدا) عزت...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام به همراه کارکنان این سازمان با خانواده‌ شهدای دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ما، عصر یکشنبه دوم بهمن ماه، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و امین دوست محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان به همراه دیگر کارکنان این سازمان، در راستای طرح سپاس و تکریم خانواده‌ شهدا، با خانواده شهدای والامقام ولی الله بساطی و رستم یوسفی دیدار و از آنان تجلیل به عمل آوردند.
در این دیدار جمال اسدی خطاب به این خانواده شهدا گفت: این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد عزتی بزرگ و ارزشمند است؛ چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این عزیزان(شهدا) عزت و افتخار کشور و اسلام هستند.
وی افزود: نقش ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی که از روزهای نخست شکل‌گیری نهضت امام خمینی(ره) آغاز شده بود، به جنگ تحمیلی رسید و تا امروز در مبارزه با گروه‌های تروریستی ادامه یافت، در تمامی این مقاطع تاریخی، مادران و همسران شهدا، همواره پشتیبان و مدافع کسانی بوده‌اند که در خط مقدم جنگ برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش کرده اند.

|  حمیدرضا محمد مرادی