تاریخ : 1401,شنبه 08 بهمن19:10
کد خبر : 97670 - سرویس خبری : اخبار

عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

مطالبات و مشکلات ایثارگران را به‌ جد پیگیری می کنیم


مطالبات و مشکلات ایثارگران را به‌ جد پیگیری می کنیم

دولت و مجلس شورای اسلامی در اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت ایثارگران وحدت نظر دارند. در این چارچوب در بخش نظارتی نیز نمایندگان ملت پیگیر اجرای کامل و...

فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق مجلس بر پیگیری نمایندگان ملت برای رفع نیاز ها و مشکلات ایثارگران در بررسی لایجه بودجه 1402 تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رجب رحمانی، نماینده ایثارگر مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه 1402 در صحن علنی و آغاز بررسی جزئیات آن در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: موضوع مطالبات و رفع نیازها و مشکلات ایثارگران را به جد در لایحه بودجه 1401 در کمیسیون تلفیق پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه که از سوی دولت به صحن علنی ارائه شده است جایگاه ایثارگران واضح و شفاف بیان شده است خاطرنشان کرد: در این چارچوب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را در دست داریم؛ هر چند که اگر به این قانون به نحو احسن عمل شود، بخش عمده ای از مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری حل و فصل و برآورده خواهد شد.

نماینده دوره پنجم، ششم، هفتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص حذف قانون تبدیل وضعیت اظهار داشت: در این مورد تلاش خواهیم کرد قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها در سال آینده ادامه یابد و مانع از حذف آن از لایحه بودجه 1402 خواهیم شد.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین متذکر شد: خوشبختانه همانند بودجه 1401 دولت و مجلس شورای اسلامی در اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت ایثارگران وحدت نظر دارند. در این چارچوب در بخش نظارتی نیز نمایندگان ملت پیگیر اجرای کامل و اجرای آن در دستگاه های دولتی هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، اعضای کمیسیون تلفیق پس از بررسی و رفع ایرادات لایحه بودجه، آن را برای تصویب نهایی، به صحن علنی ارائه خواهند کرد و پیش بینی می شود لایحه 1402 در اسفندماه به تصویب برسد.