تاریخ : 1401,شنبه 08 بهمن17:32
کد خبر : 97675 - سرویس خبری : ایثارگران

عزت کشور مرهون ایثار و مجاهدت ایثارگران است



 

عزت کشور مرهون ایثار و مجاهدت ایثارگران است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهید «برزگر» و جانباز 70 درصد «فتاح خزری» در شهرستان سردشت گفت: عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود میرزایی در این دیدارها با اشاره به اینکه عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا و ایثارگران نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم که خانواده شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های انقلاب هستند.
وی، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم. خانواده شهدا افتخار ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.
میرزایی با اشاره به اینکه جانبازان نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند گفت: رهبر معظم انقلاب در این باره می‌‌فرمایند: «جانبازان قدرت‌های بسیاری را که خداوند متعال در روح و جسم انسان به ودیعه نهاده است به کار گرفتند و در میدان علم، مدیریت و ورزش و نیز در بسیاری از مسایل دین و دنیا شگفتی آفریدند. بنابراین جوانان ایران در هر عرصه و رشته‌ای که وارد می‌شوند باید از جانبازان درس بگیرند و آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند».
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در پایان از صبر و استقامت خانواده شهید «برزگر» و جانباز 70 درصد «فتاح خزری» تقدیر کرد.

 


منبع : خبرگزاری آریا