تاریخ : 1401,یکشنبه 09 بهمن12:12
کد خبر : 97680 - سرویس خبری : اخبار

دیدار صمیمانه مدیرکل آموزش بنیاد با جانبازان ۷۰ درصد



مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل دو جانباز 70 درصد «جاوید شیرازی» و «علیرضا جبلی» از رشادت‌ها و فداکاری آنان تجلیل کرد.
 
به گزارش «ایثار»، محمدعلی فقیه ضمن ابلاغ سلام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهیدان در طول زمان همیشه زنده و جاوید بوده و چراغ هدایت بشریت هستند، جانبازان سرافراز نیز اسوه‌های صبر و استقامت هستند و حضور جانبازان 70 درصد در جامعه به‌خصوص در مراکز علمی، دانشگاهی و مراکز فرهنگی و اجتماعی الهام‌بخش و امیدآفرین است.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجر خانواده‌های شهدا و جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست، اشاره کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان یادآور این است که این آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و صبر و مقاومت خانواده آنان است.
همچنین طی این دیدارها جانبازان معزز «جاوید شیرازی» و «علیرضا جبلی» در خصوص مشکلاتی همچون اشتغال و تحصیل فرزندان ایثارگر مسائلی را مطرح کردند.
لازم به ذکر است، جانبازان گرانقدر جاوید شیرازی از ناحیه پای راست و چپ و گردن در منطقه شلمچه و پنجوین و همچنین علیرضا جبلی از ناحیه سر، صورت، چشم و شانه در منطقه فاو به مقام جانبازی نائل شدند.

منبع : ایثار