تاریخ : 1401,یکشنبه 09 بهمن15:14
کد خبر : 97704 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

فقط در اتاق او همیشه باز بود!



میرزایی از قم- جناب آقای قاضی زاده در طول مدت  خدمت جناب آقای دکتر عباسپور این برادر عزیز و بزرگوار یک بار نشد ما تماس بگیریم حتی در طول شب ایشان جواب گو نباشند والله خدا را به شهادت می گیرم که بهترین مدیر وخدمت گذار در بنیاد شهید در طول این مدتی ۳۹ سالی که با بنیاد شهید در ارتباط  بودم دیدم و تنها مدیر پاسخ گو بودند و شبی نبود بنده ایشان را دعا نکنم خداوند را به حق آبروی حضرت زهرا مادر عزیزمان قسم می دهم که خداوند بهترین ها را که به خوبان عالم عطا کرده به آقای دکتر عباسپور این بردار خوب و خدمتگزار دین عطا کنه و از همه بلاها خود وخانواده وحتی نسلش را باشه ا محشور کنه و حتی خداوند ایشان را جزء شهدا قرار دهد.

  با اهل‌بیت‌ و ان شاءالله از یاران آقا امام زمان باشد که هست اما نصیحتی به شما مدیران بنیاد کنم که هیچ وقت در اتاقتان بروی جامعه هدف باز نبود همیشه جامعه هدف باید از هفت خان بگذارند تا شما را ملاقات کنند تنها مدیر موفق بنیاد که درب اتاقش به روی همه باز بود و خدمت می‌کرد آقای دکتر عباسپور بود.

 امیدوارم شما آقای دکتر قاضی زاده هم همین روال را پیش بگیرید. به امید آن روز. والله گریه ام گرفت وقتی متوجه شدم آقای دکتر از این سمت رفته اند. امیدوارم که ایشان را در بهترین موقعیت منصوب کنید که از شایستگی‌ها این برادر مهربان وشایسته خانواده هدف استفاده کنند و اگر صدها نفر را بجای ایشان قرار دهید به اخلاص وخدمت گذاری ایشان نخواهند بود.

التماس دعا