تاریخ : 1401,یکشنبه 09 بهمن20:10
کد خبر : 97706 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

رئیس و مسئولان بنیاد کجا بودند وقتی...


رئیس و مسئولان بنیاد کجا بودند وقتی...

مسئولان بنیاد شهید، لطفا به فکر همه جانبازان با هر درصدی در طرح کمک معیشت یارانه باشید و بخشی را هم به عنوان گزینه جانباز با هر درصدی در فرم اطلاعات شخصی این مورد و هم موارد بعدی پیش بینی و اضافه کنند و آقای قاضی زاده هاشمی...

فاش نیوز - چرا یارانه جانبازان زیر 25درصد شیمیایی در دولت انقلابی باید قطع شود و واریز نشود. چرا؟ او نگیرد پس کی بگیر؟! چرا بنیاد شهید لیست آمار جانبازان را به وزارت تعاون و سازمان یارانه ها  اعلام نکرد که یارانه شان را قطع نکنند؟ چرا باید یارانه اش قطع بشود. چرا؟ ای مسئولان و نمایندگان مجلس و بنیاد شهید و فاش نیوز و....از خواب غفلت بیدار شوید و از جانبازان حمایت کنید.

چرا اقدامی برای علت ندادن یارانه به همه جانبازان کشور با هر درصدی، خصوصا زیر 25درصدها که تعلق نگرفته و باید بگیرندک و از همه چیز محروم هستند نمی کنید. چرا به قاضی زاده هاشمی نمی گویید از بنیاد شهید نامه ای به رئیس جمهور و وزارت تعاون و سازمان هدفمندی یارانه ها با ذکر لیست اسامی تمامی جانبازان عزیز با هر درصدی بزند تا واریز کنند. یعنی بفرمائید یک جانباز شیمیایی زیر 25 درصد که این همه مشکل و گرفتاری و عوارض را دارد تحمل می کند کمک معیشت و یارانه نگیرد، پس چه کسی باید بگیرد؟! واقعا از این قشر واجب‌تر داریم؟

 در این مورد اخیر کمک معیشت و قبلی ها مثل بنزین و یارانه مطلب بسیار مورد نظر و حائز اهمیت این است که در فیلد، پرکردن آیتم های شناسایی، اصلا چیزی به عنوان جانبازی نیست و پیش بینی نکردند. این مورد مثل روز روشن و مبرهن است که چرا اصلا باید مسئولان امر در سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون گزینه ای در تکمیل مشخصات به اسم جانباز با هر درصدی را نیاورند و پیش بینی نکنند؟ واقعا ناراحت کننده و خنده‌دار نیست؟!

 بنیاد شهید و مسئولانش از روز اول تا حالا هم که آقای قاضی زاده هاشمی آمد قربانشان برم فقط حرف و حرف و حرف و دریغ از عمل به حرف هایشان. یعنی الان آقای قاضی زاده هاشمی نباید برایشان سوال پیش می آمد که یک اطلاعاتی از سراسر کشور و بنیاد شهید استان ها بگیرند که چند درصد جانبازان عزیز با هر درصدی یارانه نگرفتند؟ نباید اعتراضی و مصاحبه ای ترتیب می داد که جانبازان عزیز با هر درصدی کمک معیشت نگرفتند؛ ما پیگیریم که بگیرند و معوقه ها را بدهند؟ اینکه اصلا قبل از عملیاتی شدن طرح و واریز چرا به مسئولان این امر تخصیص بیشتر و فوری تر یارانه به جانبازان عزیز با هر درصدی را تاکید نکردند، باز جای بحث و بررسی دارد!

  یعنی در طرح سهمیه بندی بنزین یک جانباز با هر درصدی که دنبال مشکلاتش داخل شهرش و تهران می رود، اگر بنزین بیشتر دریافت نکند پس چه کسی باید بگیرد؟ وای کله و مخ و سر آدم درد می گیرد وقتی راجع به این مسائل و مشکلات فکر می کند! حرف خیلی زیاد هست و به همین مقدار بسنده می کنم.

مسئولان بنیاد شهید، لطفا به فکر همه جانبازان با هر درصدی در طرح کمک معیشت یارانه باشید و بخشی را هم به عنوان گزینه جانباز با هر درصدی در فرم اطلاعات شخصی این مورد و هم موارد بعدی پیش بینی و اضافه کنند و آقای قاضی زاده هاشمی، ریاست محترم جمهور در جلسات هیئت دولت که حضور دارید مطرح کنید.

فاش نیوز و سایت بنیاد شهید هم لطفا از خواب بیدار شوند!
با احترام
جانباز شیمیایی زیر 25 درصد