تاریخ : 1401,دوشنبه 10 بهمن14:31
کد خبر : 97735 - سرویس خبری : استان ها

برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در همدان



«ستاری» از برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» با محوریت خانواده، شهدا، بانوان و جذب نوجوانان و جوانان در اسفند سال جاری در همدان خبر داد.

 

برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، چهارمین جلسه کمیته بانوان دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی همدان، «فاطمه ستاری‌نوید» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و همچنین مسئولان کمیته‌های زنان دفاع مقدس در شهرستان‌ها و همچنین نمایندگان امور زنان در ادارات و دستگاه‌های دولتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این جلسه، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با محوریت خانواده، شهدا، بانوان و جذب نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش در اوائل اسفند در ایام شعبانیه برای اولین بار با حضور خانواده‌های معظم شهدای ارتش در پایگاه شهید نوژه برگزار می‌شود.

ستاری خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطب اصلی این رویداد که دانش آموزان هستند، متولی برنامه‌های فرهنگی این رویداد انجمن اسلامی دانش آموزی خواهند بود.


منبع : دفاع پرس