تاریخ : 1401,چهارشنبه 12 بهمن14:00
کد خبر : 97811 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

در عملیات جدید مقاومت نزدیک نابلس چندین نظامی صهیونیست بشدت زخمی شدند



 

عملیات مقاومت در نزدیکی نابلس چند نظامی صهیونیست را راهی بیمارستان کرد

چند صهیونیست بر اثر تصادف عمدی در اطراف نابلس زخمی‌شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان از جمله روزنامه یدیعوت احارانوت از محل این حادثه در پست ایست و بازرسی زعتره واقع در جنوب نابلس خبر دادند، با این حال اخبار ضد و نقیضی در رابطه با شمار تلفات آن اعلام می‌شود.

به نوشته این رسانه‌ها  یک کامیون که با سرعت حرکت می کرد از میان صهیونیست‌های حاضر در این پست ایست و بازرسی گذشت و بین 2 تا 5 نفر از صهیونیست ها را زخمی کرد.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم خبر داد به دلیل شدت آسیب های وارد شده به مجروحان، دستور حضور امداد هوایی برای انتقال آنها صادر شده است.

نظامیان صهیونیست هم در واکنش به این اقدام و به ویژه بعد از عقب نشینی مجری عملیات از محل حادثه، این پست ایست و بازرسی بستند.

بیشتر بخوانید

در خبری تکمیلی یدیعوت احارانوت به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد یک خودروی باری سفید رنگ با سرعت میان شماری از اسرائیلی‌ها و بعد از آن هم از محل متواری شد، نظامیان اسرائیلی حاضر در پست ایست و بازرسی به سوی این خودرو شلیک کردند اما موفق به متوقف کردن عامل این اقدام نشدند.

این رسانه عبری زبان در ادامه افزود: این (عملیات) در حالی انجام می‌شود که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به (فلسطین اشغالی) سفر کرده و تشنج در منطقه (کرانه باختری) طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده است.

به اعتراف احارانوت طی یک ماه گذشته بیش از 3 عملیات انجام گرفته که 7 اسرائیلی را به کام مرگ برده است، طی ماه گذشته عملیات قدس رخ داد که منجر به (هلاکت) 7 صهیونیست شد که از سال 2011 تا به امروز بالاترین تلفات را در میان عملیات فلسطینیان داشته است.

یک مسئول عالی‌رتبه در پلیس رژیم صهیونیستی هم به وای نت پایگاه آنلاین این روزنامه صهیونیستی خبر داد: ما شاهد اوج گرفتن اقدامات و حملات ضد اسرائیلی هستیم، در حال حاضر 41 مورد هشدار وقوع عملیات ضد اسرائیلی داریم و انتظار داریم هر لحظه این اتفاق رخ دهد.

او اعتراف کرد، ما شاهد افزایش چشمگیر عملیات فلسطینیان هستیم به نحوی که غالب این عملیات با استفاده از سلاح در حال انجام است.