تاریخ : 1401,چهارشنبه 12 بهمن14:19
کد خبر : 97818 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

تحریف بیانات رهبر انقلاب در شبکه دولتی انگلیس



شبکه دولتی انگلیس (بی بی‌سی فارسی)، بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارآفرینان و تولیدکنندگان را تحریف کرد.
بی بی‌سی فارسی در گزارشی مغرضانه و تحریف‌آمیز نوشت: «در حالی که در دو روز گذشته انتقادها از برنامه پیشنهادی و مورد تایید قرار گرفته‌، برای فروش اموال غیرمنقول دولت بالا گرفت و برخی آن را مشابه خصوصی‌‌سازی‌های ناموفق دهه ۸۰ و ۹۰ خورشیدی دانسته بودند، رهبر جمهوری اسلامی ایران، آن شیوه از خصوصی‌‌سازی را مورد تایید خوانده و انتقادها را نادرست خوانده است. آقای خامنه‌ای در دیدار با گروهی از تولیدکنندگان، کارآفرینان، با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی گفته است این «سیاستها با دقت انتخاب شد» و مورد «تایید» افرادی که «علاقه‌مند به عدالت اجتماعی» بودند قرار گرفته بود. آقای خامنه‌ای در سخنرانی خود گفته «البته روش بنده ورود به مسائل اجرایی نیست اما راه را نشان می‌دهم و با اصرار و تأکید، آنها را دنبال می‌کنم». با تایید مصوبه سران سه قوه توسط رهبر جمهوری اسلامی قرار است به زودی فروش اموال غیرمنقول دولت ایران و نهادهای وابسته به دولت همانند بانک‌ها که هیئتی مشخص درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد، آغاز شود».
بر خلاف ادعای بی‌بی سی، رهبر انقلاب دیروز گفتند: «اینکه ما سیاست‌های اصل۴۴ را مطرح کردیم بر خلاف تصور بعضی از برادران خوب، می‌بینم بعضی از عناصر خوب و خوش‌نیت اعتراض می‌کنند به سیاستهای اصل۴۴، این اعتراض درست نیست، این سیاستها با دقت انتخاب شد، با فکر انتخاب شد، افرادی که وارد بودند در مسائل اقتصادی و علاقه‌مند به عدالت اجتماعی و به‌جد دنبال عدالت اجتماعی بودند همه تأیید کردند این را، منتها خب عمل نشده متأسفانه دولت‌ها درست عمل نکردند. خیلی کم عمل شده. چندین دولت این‌جور پشت سر هم عمل نکردند. به این سیاستهای اصل۴۴ باید عمل بشود. منتها دقت بشود البته، مراقبت بشود، مدیریت بشود، نظم و انضباط کاری ملاحظه بشود و این کار انجام بگیرد».
به عبارت دیگر، روشن است که رهبر انقلاب از نحوه اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل 44 انتقاد کرده‌اند، نه اینکه به ادعای بی‌بی سی، شیوه اجرای خصوصی‌‌سازی را درست بدانند.