تاریخ : 1401,چهارشنبه 12 بهمن14:56
کد خبر : 97826 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

قاضی زاده:خدمات متنوع، بخشی از نیازمندی‌های ایثارگران را رفع می‌کند



قاضی‌زاده هاشمی پس از بازدید مجموعه ورزشی مجتمع نشاط ولیعصر (عج) در جمع جانبازان گفت: تلاش بر این است که در همه مراکز ورزشی، فرهنگی و اقامتی بنیاد خدمات مناسب و مؤثر به جانبازان و ایثارگران ارائه شود.

بازدید قاضی‌زاده هاشمی از مجموعه ورزشی مجتمع نشاط ولیعصر (عج) /تلاش برای تکمیل مجتمع‌های ایثار در سراسر کشور/برنامه‌ریزی برای ساخت دو مجتمع جدید فرهنگی، ورزشی ایثار در تهرانبه گزارش دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از بازدید از مجموعه ورزشی مجتمع نشاط ولیعصر (عج) در جمع جانبازان از برنامه‌ریزی برای ساخت دو مجتمع جدید فرهنگی، ورزشی ایثار در تهران خبر داد.

وی پس از این بازدید در جمع جانبازان ورزشکار، با اشاره به سومین حضور خود در این مجموعه، اظهار داشت: خوشبختانه این مجموعه ورزشی تکمیل شده و در اختیار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفته است و می‌تواند با سرحال نگه داشتن جانبازان عزیز، آسودگی خاطر خانواده‌های آن‌ها را به همراه داشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: تلاش بر این است که در همه مراکز ورزشی، فرهنگی و اقامتی بنیاد خدمات مناسب و مؤثر به جانبازان و ایثارگران ارائه شود که این خدمات متنوع می‌تواند بخشی از نیازمندی‌های ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها را برطرف کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش برای توسعه اماکن ورزشی برای ایثارگران، گفت: ساخت مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از سال‌های گذشته آغاز شد، اما فرایند ساخت آن‌ها طولانی شده بود و بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم تلاش کرد تا تعدادی از مراکز نیمه‌تمام را تکمیل کند.

وی افزود: ساخت این پروژه‌ها در بعضی از استان‌ها بسیار عقب بود، ولی با تلاش صورت گرفته مجتمع‌های ایثار در ۲۸ استان فعال شدند و حمایت لازم برای تکمیل همه آن‌ها انجام می‌شود تا در نهایت در اختیار جانبازان و ایثارگران قرار بگیرد و امیدواریم ایثارگران نیز برای استفاده از این مراکز ترغیب شوند، زیرا هدف از ساخت آن‌ها سودآوری نبوده و بهره‌مندی ایثارگران از خدمات فرهنگی، ورزشی، اقامتی و توانبخشی مدنظر است.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی انجام شده دو مرکز مشابه در جنوب و مرکز تهران برای بهره‌مندی از خدمات مناسب فرهنگی ورزشی راه‌اندازی شود.


منبع : دفاع پرس