تاریخ : 1401,چهارشنبه 12 بهمن17:48
کد خبر : 97839 - سرویس خبری : ایثارگران

یگان ویژه» درخوی چه می‌کند؟!


یگان ویژه» درخوی چه می‌کند؟!

کارشان تامین امنیت مردم است چه در مقابله با اغتشاشگران و هنجارشکنان و چه در مواجهه با کرونا و سیل و باران و برف و زلزله...

فاش نیوز - فرقی ندارد برف و کولاک و اغتشاش باشد یا سیل و زلزله؛ اصلاً هر جا امنیت مردم تهدید شود از راه می‌رسند. مأموران خستگی‌ناپذیر یگان ویژه انتظامی کشور را می گویم که حالا در «خوی» مستقر شده‌اند.
پلنگی پوشان یگان ویژه انتظامی کشور هستند، کارشان تامین امنیت مردم است چه در مقابله با اغتشاشگران و هنجارشکنان و چه در مواجهه با کرونا و سیل و باران و برف و زلزله.
اصلا هر جا که آرامش و آسایش ‌و امنیت مردم تهدید شود از راه می رسند؛ مأمورانی بلندبالا، ورزیده و خستگی ناپذیر، با تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز به کمک مردمی می‌روند که زندگیشان زیر آوار زلزله مانده، از خانه هایشان رانده شده و مانده اند در کوچه و خیابان تا نکند دوباره زلزله ای بقیه خانه و زندگیشان را بر سر و رویشان آوار کند.


ماموران یگان ویژه را می گویم؛ مستقر شده اند در مناطق زلزله‌زده خوی، برای تامین امنیت، کمک به زلزله‌زدگان و ایجاد نظم در توزیع عادلانه نیازمندی این روزها؛ اعم از چادر و اقلام و مایحتاج ضروری تا کمک‌ها و اقلام امدادی به دست تک تک مردم زلزله‌زده برسد.

تصاویر نمای کوچکی از مردم‌یاری ماموران یگان ویژه در مناطق زلزله‌زده خوی می باشد؛ از کمک به زن بیمار گرفته تا همراهی با کودک و یاری به شهروندان در جابجایی اسباب زندگی از منازل تخریب شده.

|| حمیدرضا محمدمرادی