تاریخ : 1401,دوشنبه 17 بهمن18:01
کد خبر : 97896 - سرویس خبری : اخبار

در نامه ای به معاونت تعاون بنیاد شهید

جانبازان تبصره یکی خواستار اعمال ماده ۵۱ در حق خود شدند


جانبازان تبصره یکی خواستار اعمال ماده ۵۱ در حق خود شدند

اینکه ماده ۵۱، طبق قانون خودش و استعلام گرفته شده، حق تبصره یکی هاست؛ شکی در آن نیست؛ ولی سوال اینجاست که آیا ...

فاش نیوز - جانبازان مشمول تبصره یک خواستاره اعمال هر چه سریعتر ماده ۵۱ در فیش حقوقی خود شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم
معاونت محترم تعاون بنیاد شهید، جناب پاکدل، در جلسه ای که در تاریخ ۲۵ تیرماه نمایندگان ما تبصره یکی ها با شما داشتند قرار بود در خصوص رفع ابهام ماده ۵۱ استعلامی از حقوقی مجلس تصمیم بگیرید که بدانیم آیا این فوق العاده ایثارگری مشمول تبصره یکی ها می شود یا خیر؛ که متاسفانه طبق معمول خلف وعده کردید و هیچ اقدام مثبتی انجام نشد؛ تا اینکه با پیگیری های تبصره یکی ها و به کمک شبکه ملی و جناب ابوطالبی عزیز، این استعلام از حقوقی مجلس دریافت شد. در پاسخ این استعلام آمده است که ممنوعیت تبصره ۲ ماده ۵۱ صرفا برای جانبازان حالت اشتغال دریافت کننده حقوق ماده ۳۸ و ۳۹ می باشد... تبصره یکی ها نه طبق ماده ۳۸ حقوق دریافت می کنند و نه طبق ماده ۳۹.
اینکه ماده ۵۱، طبق قانون خودش و استعلام گرفته شده، حق تبصره یکی هاست؛ شکی در آن نیست؛ ولی سوال اینجاست که آیا شما واقعا استعلام گرفته شده را ندیده اید که در سایت ایثار درج نکردید؟ آیا شما واقعا از استعلام گرفته شده بی اطلاع بودید که سکوت کردید؟

و سوال دوم این که دلیل تعلل بنیاد در اجرا کردن ماده ۵۱ برای تبصره یکی ها چیست جناب پاکدل؛ و چرا تا به امروز هیچ مسئولی از بنیاد در مورد این استعلام صحبتی نکرده و همه روزه سکوت گرفته اند؟ با سکوت کردن نمی شود صورت مسئله را پاک کرد. حضرات بنیاد شهید ... دنیا فهمید ماده ۵۱ حق تبصره یکی هاست ولی بنیاد هنوز متوجه نشده است!
تبصره یکی ها خواستاره اعمال هرچه سریعتر ماده ۵۱ در فیش حقوقی خود هستند و در این خصوص کوتاه نخواهند آمد؛ و چیزی بیشتر از حقشان هم نخواهند خواست. یا حق