تاریخ : 1401,چهارشنبه 19 بهمن13:59
کد خبر : 97970 - سرویس خبری : ایثارگران

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تشکل‌های ایثارگران عموم ایثارگران و ملت شریف ایران را به حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی پیروزی انقلاب دعوت کردند


تشکل‌های ایثارگران عموم ایثارگران و ملت شریف ایران را به حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی پیروزی انقلاب دعوت کردند

ره‌آورد این نهضت عظیم، خودباوری مسلمانان، فهم دقیق ملت‌های اسلامی از شیطنت ها و خباثت‌ های دشمنان و وحدت کلمه است که این باور، آنان را صاحب قدرتی نموده است که هیچ زورگو و استعمارگری را یارای مقاومت در مقابل آن نخواهد بود...

فاش‌نیوز - تشکل های ایثارگری در قالب شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه ای مشترک به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از همه ایثارگران و خانواده های آنان، از جمله خانواده های معظم شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون، برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن و جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه تشکل‌های ایثارگران به این شرح است:
 
«انقلاب و نهضت امام _ رحمه اللّه _ برای حاکمیّت اسلام بود -مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»
 
پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران که ثمره ایثار، اتحاد و یکپارچگی میلیون ها مرد و زن مسلمان و اعتصام به حبل الله المتین تحت رهبری فقیهی فرزانه، حکیمی عارف و مدیری مدبر بود، ادامه حرکت بزرگ نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و بعثت عظیم ایشان در مبارزه با طاغوت و استکبار زمان می باشد. بعثتی که روح ایمان و مبارزه  واقعی را در همه اعصار و امصار جاری نمود تا در طی قرن های متمادی توسط اهل ایمان پاس داشته شود و ارزش‌های متعالی انسانیت را با معیارهای الهی متبلور ساخته و زمینه ی تحقق مدینه ی فاضله وعده داده شده را فراهم سازد.

این انقلاب که  با آموزه های قرآن و سنت نبوی شکل گرفت، الگویی برای خودشناسی، خودسازی، هم‌افزایی و وحدت آزادی خواهان در بین ملت‌های جهان است، که موجب حرکت های بیداری اسلامی و فراگیر شدن فرهنگ مقاومت در مقابل استکبار و ایادی خودفروخته آن شد.

رهبری فقیهانی عالم، شجاع، مدیر، مدبر و الهی، این انقلاب را در تلاطم های دوران مبارزه و حوادث یکی پس از دیگری از گردنه های  حیله ها و فتنه‌های بدخواهان داخلی و خارجی به خوبی عبور داده  و با توکل به خدای متعال و تاسی از  آیه" فاستقم کما امرت" صفوف انقلابیون را در مقابل شرق و غرب همواره مستحکم، بانشاط، پرانگیزه و آماده نگاه داشته و ریشه های این شجره طیبه تناور را روز به روز بیشتر در اعماق دل دوستان  دوانده است.

انقلاب اسلامی ایران اگر چه در بستر ایران اسلامی و در قامت مردم مبارز این کشور تحقق یافت، لکن با هدف جهانی شدن، امروزه توانسته است عزت و کرامت را به بخش های بزرگی از جوامع اسلامی باز گرداند.
ره‌آورد این نهضت عظیم، خودباوری مسلمانان، فهم دقیق ملت‌های اسلامی از شیطنت ها و خباثت های دشمنان و وحدت کلمه است که این باور، آنان را صاحب قدرتی نموده است که هیچ زورگو و استعمارگری را یارای مقاومت در مقابل آن نخواهد بود.
براساس این خودباوری ایران اسلامی توانست پیشرفت‌های چشمگیری در تمام حوزه های علم و تکنولوژی داشته باشد و این موضوع موجبات خشم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را فراهم آورد، که باید به آنها کفت: "موتوا بغیظکم"
وبه همین دلیل شیطان بزرگ آمریکا، صهیونیسم جهانی، شیطانک های کوچک و بزرگ و همه گروه‌های معاند جمهوری اسلامی در آخرین نلاش های خود در مقابله با گسترش جهانی انقلاب اسلامی با راه اندازی جنگ احزاب و اغتشاشات در صدد بر آمدند تا حرکت رو به رشد انقلاب را متوقف کنند، اما این بار نیز با بصیرت و حضور مردم فهیم ایران عزیز، تلاش‌های آنان محکوم به شکست گردید و برای عوامل داخلی و خارجی اشان چیزی جز رسوایی به همراه نداشت.
شبکه ملی ایثارگران فرا رسیدن بهار چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌دارد در راه پیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن دوشا دوش مردم انقلابی حضور خواهد یافت.

شبکه ملی ایثارگران
بهمن سال ۱۴۰۱