تاریخ : 1401,دوشنبه 24 بهمن13:49
کد خبر : 98055 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

برگزاری رزمایش ۱۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان کازرون



رزمایش بزرگ عملیاتی ۱۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کازرون و حدود ٢٠٠ دیدار با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر شهرستان کوه چنار برگزار شد.
 
برگزاری رزمایش ۱۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان کازرون

به گزارش «ایثار»، این رزمایش با حضور همه ادارات و نهادهای شهرستان کازرون از میدان صبحگاه تیپ تکاور امام سجاد(ع) با ذکر «یا فاطمه الزهرا(س)» آغاز شد و در یک روز مسوولان با خانواده یک هزار شهید و جانباز این شهرستان دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این مراسم از همراهی همه مسئولان و اداره‌های شهرستان کازرون سپاسگزاری کرد و گفت: این رزمایش برای دومین بار در کشور و اولین بار در استان فارس اجرا شده است.
ابراهیم بیانی افزود: باید سعی شود در دیدار با خانواده شهدا ویژگی های شهدا را بشناسیم.
وی ادامه داد: همزمان با شهرستان کازرون، مسئولین شهرستان کوه چنار هم حدود ٢٠٠ دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان این شهرستان انجام دادند.
در این رزمایش ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با همراهی امام جمعه، فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولان شهرستان کازرون با والدین شهیدان محمدحسین و محسن شیرافکن، والدین شهیدان حیدر و کاظم فتایی و جانباز ۷۰ درصد سید هوشنگ پیرالو دیدار و گفت‌وگو کردند.


منبع : ایثار