تاریخ : 1401,دوشنبه 24 بهمن16:05
کد خبر : 98071 - سرویس خبری : ورزشی

درجریان مسابقات فوتسال در بوشهر:

تجلیل از ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی


تجلیل از ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی

"دهقان" مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مسابقات فوتسال در بین کاکنان کشوری شرکت فرودگاهها دراین استان، تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در کنار برگزاری چنین مسابقات ورزشی را اقدامی ارزنده دانست

فاش نیوز - مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال بین کارکنان ایثارگر شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور در بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ما، در جریان برگزاری مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال، گرامیداشت شهدای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، و با حضور مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران، مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر، مسئولان برگزاری مسابقات و تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی، و در اجرای طرح سپاس از "رمضان فیروزه" بازنشسته ایثارگر فرودگاه بوشهر با اهدای یک جلدکلام ا... مجید، لوح سپاس و هدیه، تجلیل بعمل آمد.

مشاور معاون وزیر در امور ایثارگران برگزاری مسابقات ورزشی شرکت با نام و یاد شهدا و تقارن آن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و ضمن تقدیر از مدیرکل دفتر مدیرعامل، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت، دست اندرکاران و میزبان مسابقات، آن را نشانه  توجه مدیران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مقوله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

"دهقان" مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مسابقات فوتسال در بین کاکنان کشوری شرکت فرودگاهها دراین استان، تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در کنار برگزاری چنین مسابقات ورزشی را اقدامی ارزنده دانست و از مدیر عامل شرکت به دلیل توجه به این امر تشکر گرد.

در پایان نیز"علامه زاده" مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران در سخنان کوتاهی از برگزاری مسابقات ورزشی شرکت آنهم با نام و یاد شهدا را یکی از راه های انتقال مفاهیم ارزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل امروز و آینده برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تاکید مدیرعامل شرکت، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حاشیه دیگر مسابقات ورزشی که در آینده برگزار می گردد ادامه داشته باشد.