تاریخ : 1401,یکشنبه 07 اسفند16:14
کد خبر : 98354 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه؛

دور دوم کاروان مشهدالرضا باشگاه ستارگان ایثار/تصاویر


دور دوم کاروان مشهدالرضا باشگاه ستارگان ایثار/تصاویر

گروه دوم کاروان زیارتی مشهد ویژه همسران و دختران جانبازان ۷۰% در شب میلاد سالار شهیدان، رهسپار دیار عشق و زیارت سلطان خراسان شد...

فاش نیوز- پس از بازگشت گروه اول مشهدی هایی که از سوی باشگاه ستارگان ایثار عازم زیارت شده و خانواده های اعصاب و روان بودند، گروه دوم که ویژه همسران و دختران جانبازان 70% بود در شب میلاد با سر سعادت سالار شهیدان رهسپار دیار عشق و زیارت سلطان خراسان شدند.

 این کاروان که همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه صورت گرفت، مشتمل بر 150 همسر و دختر جانباز 70% و تعداد کمی از مجروحیت های دیگر بود.

 دور دوم کاروان زیارتی سیاحتی مشهدالرضا باشگاه ستارگان ایثار که به همت والای جانباز توانمند و دلسوخته ایثارگران، مدیر باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس جانباز "اکبر حسین زاده" و جانباز نخاعی کوشا و خستگی ناپذیر "حسین اسرافیلی" صورت گرفته است از سوم الی هشتم اسفند ماه برگزار می گردد.

مسافران این سفر روح بخش معنوی روز 5شنبه به شهر مقدس مشهد وارد شدند و در هتل محل اقامتشان مستقر شدند و روز اول زیارتی به دیدار با یار غریب خاک خراسان طی شد و شب جمعه اهالی کاروان برای زیارت دسته جمعی و شرکت در دعای کمیل به حرم مطهر امام رئوف رفتند.

روز جمعه همچون سفر قبلی که ماشین برای سحر و نماز مغرب تعبیه شده بود، زائران را برای نجوای سحرگاهی و قرائت دعای پر فیض ندبه به حرم مطهر رساند و جمعه نیز مسافران عاشقانه و حاجت روا به زیارت، در روز میلاد امام حسین علیه السلام پرداختند.

دیروز شنبه در روز میلاد قمر منیر بنی هاشم و مصادف با روز جانباز، زائران اردوی مشهد میهمان مهمانخانه حضرتی برای وعده ناهار بودند و از خوان رحمت رضوی بهره مند شدند.

دیشب در شب میلاد امام سجاد علیه السلام، جشنی به مناسبت این اعیاد در هتل ترتیب داده شد که شامل برنامه های بسیار خوب و متنوع به همراه پذیرایی شایسته ای از مهمانان بود. برنامه هایی همچون سخنرانی سردار مصطفی آزادی، تقلید صدا، نورافشانی و اجرای موسیقی و... و در انتهای مراسم نیز از همسران جانبازان و جانبازان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

امروز یکشنبه نیز بانوان زائر کاروان رضوی باشگاه ایثار برای خرید و تفریح به بازار بین المللی طرقبه و تفرجگاه و تلکابین چالیدره می روند و باقی روز را به استراحت و زیارت می گذراندند.

امشب نیز اعضای کاروان مراسم وداع با حضرت را دارند و فردا دوشنبه هشتم نیز پس از آخرین زیارت، بعدازظهر با دستی پر از اجابت و دلی پر از عشق و صفای باطن بازخواهند گشت.

 

این فیلم گوشه ای از زحمات مسئولین باشگاه ستارگان ایثار است:

اردوی زیارتی سیاحتی باشگاه ستارگان ایثار برای خانم های جانبازان 70%

 

 

گزارش از شهیدگمنام