تاریخ : 1401,دوشنبه 08 اسفند12:59
کد خبر : 98374 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

جناب قاضی زاده، جانبازان فقط ۷۰ درصدبه بالاها نیستند!



ع قاسمی - باسلام؛ واقعا ما دلمان به همین فاش‌نیوز خوش است. به هرحال گوشه خانه هرازگاهی درددلمان را می‌نویسیم ولی جدیدا چاپ نمی‌کنند و به گوش مسئولیین نمی‌رسانند. وظیفه اصلی یک رسانه یا قلم این است که درد مردم را به گوش مسئولیین برساند.

یک‌ ساله جناب قاضی زاده فقط تعریف و تعریف کردنند ولی قانون حق پرستاری که در دولت های گذشته بطور صحیح اجرایی می کردند در این دولت کریمه ایشان یک قانون من‌درآوردی عمل کردنند حتی چندماه از سال را معوقات را ندادنند یا چرا اصلا قانون را درست مثل سال‌های قبل اجرایی نکردند. اگر فکر می‌کنند این مبلغ زیاد است خب چه اشکالی دارد مثل یک مرد بیاد بگه زیاد است؛ ما کم کردیم.

بله اگر 10سال قبل بود خیلی از کارهای شخصی یک جانباز بالای 50درصد را خودش یا همسرش انجام می دادند. ‌الان هر دو در سن و سال پیری هستند و بچه‌‌ها رفتند دنبال زندگی شخصی خودشان.

بنده به دلیل کوتاهی پایم و به دلیل عدم درست درمان نکردن در عراق، چند سالی هست که دیسک کمرم روز به روز در حال شدت هست. الان هر وقت بخواهم دکتر بروم یا فیزیوتراپی، خدا گواه است از همسایگان شرمنده شده‌ام. از بس کمک می‌کنند؛ ولی هر ازگاهی خانم مجبور می‌شود کلی از دیگران خواهش بکند تا بنده را از طبقه چهارم که آسانسور نداریم بیاورند پایین.

دیگه خسته شدم از زحمت دادن به دیگران؛ خصوصا همسرم که ایشان هم مشکلات کمردرد و غیره گرفتند.

به هرحال به این جناب قاضی زاده اطلاع بدهیدجانبازان فقط 70 به بالا و یا در آسایشگاه‌ها نیستند. امثال بنده که بالای 8سال اسارت و 65درصد جانبازی و سن بالای 60سال، روز به روز مشکلاتمان بیشتر می‌شود. بنده جهت گرفتن دارو باید پول بدهم تا برایم بیاورند. کجای این مملکت هستند این مسئولین مدعی مومن و انقلابی.