تاریخ : 1401,چهارشنبه 10 اسفند13:33
کد خبر : 98428 - سرویس خبری : اخبار

گزارشی از نشست کمیته مناسب سازی تشکل‌های ایثارگری با معاون وزیر راه/تصاویر


گزارشی از نشست کمیته مناسب سازی تشکل‌های ایثارگری با معاون وزیر راه/تصاویر

مقرر گردید مکاتبه ای با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، آقای دکتر اسماعیلی و آقای لطیفی رئیس سازمان امور استخدامی کشور انجام شود و طی آن در خواست شود، از رده های بالای ساختار نظام تا رده های مدیریتی جانبازان دارای مشخصه به عنوان مشاور منصوب کردند....

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران گزارشی از تشکیل جلسه کمیته مناسب سازی این شبکه با معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی را منتشر کرد.

روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران گزارش داد، با هماهنگی آقای دکتر شکوهنده، عضو کمیته مناسب سازی شبکه ملی ایثارگران در تاریخ ۹ / ۱۲ ٪۱۴۰۱ جلسه مناسب سازی محیط شهری در دفتر خانم مالواجرد، معاون معماری و شهر سازی وزیر راه و شهر سازی برگزار گردید.
در این جلسه که آقایان دکتر شکوهنده و ابوطالبی از شبکه ملی ایثارگران و آقای مهندس ابراهیمی از شورای عالی معماری و شهرسازی شرکت داشتند، پس‌ از بحث و گفتگو در خصوص لزوم اجرای قوانین مناسب‌سازی و رفع موانع اجرای قوانین، بر فراهم آمدن دسترسی عمومی تاکید شد.
سرکار خانم مالواجرد رهنمودهایی به شرح ذیل ارائه نمودند:
۱- مکاتبه ای با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، آقای دکتر اسماعیلی و آقای لطیفی رئیس سازمان امور استخدامی کشور انجام شود و طی آن در خواست شود، از رده های بالای ساختار نظام تا رده های مدیریتی جانبازان دارای مشخصه به عنوان مشاور منصوب کردند.
۲- در اجرای تفاهم‌نامه میان وزیر راه و آقای ضرغامی، وزیر گردشگری و صنایع دستی یک فرد دارای معلولیت نظارت داشته باشد.
۳- با وزیر راه مکاتبه و درخواست شود در باز سازی شهرها و شهرک سازی‌ها، مناسب سازی فضای شهری رعایت شود.
۴- از وزیر کشور در خواست شود در شهرهای با جمعیتی بالای ۵۰۰۰۰ نفر از ایثارگران به عنوان مشاور استفاده شود.
در ادامه آقای مهندس ابراهیمی ابلاغیه وزیر محترم راه و شهرسازی به سازمان های مختلف مبنی بر تحقق تکالیف مقرر در قانون حمایت از معلولان را ارائه نمودند، که تصویر آن به پیوست می باشد.
در پایان در یک تماس اتفاقی از سوی وزیر با سرکار خانم مالواجرد. ایشان در خواست جلسه میان وزیر محترم راه و کمیته مناسب سازی شبکه ملی ایثارگران را مطرح نمودند که مورد موافقت آقای بذرپاش قرار گرفت و مقرر گردید پس از تخصیص وقت ملاقات به اطلاع برسد.
گفتنی‌ست خانم مالواجرد فرزند معزز شهید و برخوردار از انگیزه  ارزشی برای حل مشکلات جانبازان و ایثارگران و معلولین هستند.