تاریخ : 1402,چهارشنبه 09 فروردين13:40
کد خبر : 98462 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

شوق دیدار رهبر را داریم



جانباز علی گل‌محمدی - مجموعه فرهنگی و اجتماعی ایثارگران انقلاب اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌رسانی به خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند، در روز تولد قمربنی‌هاشم، عباس ابن علی علیهم السلام شادی‌های خودشان را در کنار مردم شریف و زلزله‌زده خوی برگزار کردند.

سی و چند سال است که جانباز هستیم و دوستان عزیز نیز در این‌ جایگاه جانبازی قرار دارند؛ هنوز یک مسئول کشوری را ندیدیم در این روز یادی از دوستان ما کنند. اگر یک فرد سلبریتی، ورزشکار، هنرمند و هر شخصی بود در این روز نامی در تقویم برایش ثبت می‌کردند و آن‌قدر مسئولین لشکری و کشوری در منزل آن شخص حضور پیدا می‌کردند که در کتاب گینس این حضور ثبت می‌شد.

جانبازان و امثال بنده چیزی از این آقایان طلب نداریم و می‌خواهیم که نام زیبای جانبازی را که خیلی ارزشمند است، لقلقه زبان نکنند. همان‌طور که رهبر کبیر انقلاب عنوان کردند که جانبازان رهبران این نهضت‌اند.

مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران علی‌الخصوص شخص مسئول فرهنگی و تشریفات باید حداقل کاری که در این چند سال که هیچ‌یک از مدیران انجام نداده‌اند و اگر هم در پی انجام آن بودند فقط خودشان و تعداد افرادی که با آنها همسو می‌باشند را در چنین جلساتی دعوت می‌کنند.

بنده به‌عنوان یک جانباز جنگ تحمیلی از ناراحتی و غصه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده 22 بهمن مردم شریف تهران را که توسط دیگر جانبازان و ایثارگران جمع‌آوری شده بود را به مکان زلزله زده خوی بردیم و شادی خودمان را با این خانواده‌های عزیز تقسیم کردیم و بازهم در حین صحبت خودمان را از جنس ایثارگری معرفی کردیم و گفتیم به نمایندگی جامعه ایثارگری اینجا هستیم.

بنده به‌عنوان بنیان‌گذار مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خواهشمندیم حداقل در طول سال هم‌زمان با شهادت یا تولد قمر بنی هاشم علیه السلام ما جانبازان را مورد عنایت ویژه خود قرار دهند. ما سال‌هاست چشم‌انتظار دیدار حضرت آقا هستیم؛ ولی مدیران بنیاد که باید این جلسه را برگزار کنند متأسفانه به فکر بهشتشان هستند.

 به قول فرمایش رهبر عزیز و فرزانه، آتش به اختیار اعلام می‌کنیم که ما باید با رهبر ملاقات داشته و دردهایمان را به ایشان بگوییم. ما هم جزء این‌ آب و خاک هستیم.

جان ناقابل ما فدای رهبر و مردم شریف کشور

دبیرکل مجمع فرهنگی اجتماعی ایثارگران انقلاب اسلامی