تاریخ : 1401,دوشنبه 15 اسفند15:32
کد خبر : 98544 - سرویس خبری : اخبار

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به دیدار خانواده شهدا رفت


مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به دیدار خانواده شهدا رفت

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را به عنوان مهم ترین وظیفه و تکلیف مسئولان نظام برشمرد و ...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در با خانواده شهدای استان در شهرهای ایلام و ملکشاهی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و حیدری مدیرکل کتابخانه عمومی استان و هیات همراه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور در منزل همسر شهید «علی مردان بیگ محمدی» که در بمباران دشمن بعثی در شهر ایلام به درجه رفیع شهادت رسید .یاد و خاطره این شهید گرانقدر را کرامی داشتند.

بر اساس این گزارش اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: منزلت بازماندگان شهدا رفیع و بالا است و با تمام توان در تکریم و بزرگداشت مقام شهدا گام برداشته و قدردان خانواده شهدا هستیم که الگوی ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند.  

اسدی مدیر کل بنیاد شهید در این دیدار، تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران را کوچک ترین تکلیف مسئولان نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: فراموش نخواهیم کرد اگر ایثارگری شهدا و خانواده آنان نبود، امروز امنیت و اقتدار در کشور نداشتیم.
 

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف مسئولان است

همچنین در دیدار مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام با خانواده شهید "عباس رستمی" در شهرستان ملکشاهی از صبر و استقامت و ایثار خانواده شهدا تجلیل و قدردانی شد.

در این دیدار اسدی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را به عنوان مهم ترین وظیفه و تکلیف مسئولان نظام برشمرد و تاکید کرد: فرهنگ غنی ایثار و شهادت، مجاهدت و حماسه سلحشوران دفاع مقدس جاودانی خواهد ماند، چرا که شهادت و ایثار امری با عظمت در نزد خداوند است که با هیچ عمل و عبادتی قابل مقایسه نیست.

اسدی با بیان اینکه منزلت بازماندگان شهدا رفیع و جاودانه است یادآور شد: با تمام توان در تکریم و بزرگداشت مقام شهدا گام برداشته و قدردان خانواده شهدا هستیم چرا که الگوی ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند.

 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام در پایان تجلیل از خانواده شهدا و راه و منش شهدا را میراثی با ارزش برای نسل های آینده و الکویی مناسب برای مدیریت نظام اسلامی عنوان کرد.