تاریخ : 1401,سه شنبه 16 اسفند14:40
کد خبر : 98581 - سرویس خبری : اخبار

نامه وارده؛

لزوم تمدید بخشنامه و مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران


لزوم تمدید بخشنامه و مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران

تمدید بخشنامه و مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران؛ با سلام احتراماً به موجب بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۴۰۰.۳.۱۹ سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور و حسب قانون بودجه سنوات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در خصوص ماده و بند تبدیل وضعیت ایثارگران، مستدعی است...

فاش نیوز - تمدید بخشنامه و مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران؛ با سلام احتراماً به موجب بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۴۰۰.۳.۱۹ سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور و حسب قانون بودجه سنوات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در خصوص ماده و بند تبدیل وضعیت ایثارگران، مستدعی است که این قانون به دلایل ذیل در بودجه ۱۴۰۲ کشور تمدید گردد:

۱. بسیاری از عزیزان ایثارگر در سال ۱۴۰۱ در دستگاه ها مشغول به کار شده‌اند که فرقی بین ایشان و سایر ایثارگران نیست.

۲‌. بسیاری از ایثارگران در دستگاه‌ها وضعیت نابسامان قرارداد فصلی، ساعتی، پاره وقت، استیجاری و... داشتند که در سال اخیر ساماندهی شده و قرارداد بهتری دارند که علیرغم فعالیت در دستگاه های اجرایی، به دلیل نارسایی‌های مدارک، تبدیل وضعیت نشده‌اند که در سال آتی این امکان فراهم می‌گردد.

۳. عده‌ای از ایثارگران نیز جامانده از سنوات پیشین هستند که بنا به دلایلی از اجرای این قانون جا مانده‌اند.

لذا مستدعی‌ست همکاری و مساعدت خاصه نسبت به تمدید قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در بودجه سال ۱۴۰۲ و تبدیل وضعیت ایثارگران ورودی ۱۴۰۱ را مبذول فرمایید.

|| زهرا صفرپناه