تاریخ : 1401,دوشنبه 22 اسفند14:47
کد خبر : 98719 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خطاب به آقای قاضی زاده هاشمی که رئیس بنیادشهید است!



حسین - باسلام.

آقاهمه تلاش می‌کنند، بجز اونی که میخاد تلاش کنه و تلاش نمیکنه.

آقا وقتی بیمه دی درمناقصات بیمه تکمیلی ایثارگران برنده میشه، یعنی یه جای کار اشکال داره، یعنی به قول خودشون کمبود بودجه باعث میشه بیمه دی در مناقصه برنده بشه!

جناب آقای قاضی زاده؛ چرا میگید تمام درمان خانواده شهدا و ایثارگران صددرصد رایگان انجام میشه؟

 از اون طرف می آئید پیش خلق‌الله میگید درمان خانواده شهدا و ایثارگران چنان و چنین... بعد دوباره می آئید دوباره میگید چون بودجه نداشتیم و بیمه دی کمترین قیمت را داد درمان ایثارگران را به بیمه دی سپردیم.

 آقاجان وقتی پدر و مادر مظلوم شهید و ایثارگر به مطب پزشک، داروخانه و یا درمانگاه مراجعه میکنه و بعد از کلی انتظار، منشی با توپ پُر و پیش مردم این بندگان خدا را قبول نمیکنه و میگه با بنیادشهید و ایثارگران قرارداد نداریم، چون پول ما را بیمه دی نمیده، یعنی چی؟

حالا شما بگید مردم به ماچی میگند!

بابا از اول راه برنامه بیمه تکمیلی را بدون عجله طوری پیش ببرید که به این گرفتاری ها دچار نشید.

با این کار، هم خودتان و هم مارا خجالت زده عام وخاص نکنید، اگه مدیریت بلد نیستید جایتان را به دیگری بدید. من کاری به جانبازان که خودم هم جانباز هستم ندارم ولی پدر و مادر شهیدی رامیشناسم که اگه نفرین تان کنند نه دنیا را دارید و نه آخرت را!

بخاطر دو روز مدیریت همه چیزتان را برباد ندهید، چون این میز و ریاست برای قبلی ها وفا نکرده برای شما هم وفا نمیکنه!

خلاصه بنیاد شهید و امور ایثارگران کمترین تلاش رابرای خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌دهد. چرا اگه بودجه ای هم هست برای کارمندان بطور۱۰۰درصد اجرا میشه ولی اگه بودجه کم بیاد میزارن به حساب ایثارگران؟

کارمند بنیادشهید هم حقوقش سروقت هست هم اضافه حقوق را بموقع دریافت میکند. آیا شما در این چندسال کارمندی ازبنیادشهید میشناسید که بازنشسته شده باشه ولی پاداش پایان کارش را نگرفته باشه؟ اگه می‌شناسید مردباشید بیائید بگید.

چراجانباز که سال ۵۹جانبازشده و نوه اش هم بازنشست شده ولی به خودجانباز هنوز میگن ۵ پنج سال کم داری تابازنشست بشی، یا باید۶۰ سال سن داشته باشی؟

پس می بینید اگه ماگلایه ای داریم برحق است چرا وقتی آقای قاضی زاده میاد تلویزیون یک نفرکارشناس ازایثارگران نمیگذارن تاجواب صحبت های این آقا را بدهد؟

 بله آقای قاضی زاده؛ دکترمحترم، بیا مرد باش یه با رمثل مرد برو پیش دولت گلایه کن و حق مارا از برنامه و بودجه و مجلس طلب کن.

واقعا ماحرف بی‌ربطی می زنیم؟

بعد از چهل سال بازهم چشممون به شما و مجلس به ظاهر انقلابی خشک شد!

اینو بدونید هرگز شما و مجلس را نمی بخشیم، نه بخاطر پول؛ بخاطر اینکه شما ما را پیش خانواده مان کوچیک کردید.

چرا دولت آمریکا بعدازجنگ ویتنام تاحالا بازهم به کهنه سربازای خودش سرویس میدن؟ ما در جنگ تحمیلی حتی برای حقوق یا درصد نرفتیم،  ولی شما مسئولین چکارکردید؟

یه چندتا قانون نیمه کار و ناتمام را که هرسال به طور مداوم تغییر دادین و گفتید بودجه کم داریم. واقعا خجالت آوره برای ایران اسلامی.

شما برید عربستان و امارات رانگاه کنید که چطور میرن ازآفریقا نیرو با چند برابر قیمت میارن برای جنگ و آدم کشی!

البته خودمان بهتون رای دادیم تا توی سرمان بزنید، ما رابازی دادید. خود نماینده شهرمان به من قول دادکه به داد خانواده ایثارگران برسد، ولی دراین ۳سال حتی بعداز رفتن به مجلس یه زنگ خشک وخالی هم نزد و یه صحبت کوچیک هم ازحقوق ایثارگران نکرد!

باشه به هم می رسیم.