تاریخ : 1401,چهارشنبه 24 اسفند15:30
کد خبر : 98731 - سرویس خبری : ایثارگران

تقدیر مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام از استاندار این استان



فاش نیوز - مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام از استاندار این استان به خاطر آنچه که «انتصاب های شایسته از میان فرزندان شاهد و ایثارگر استان در مناصب مدیریتی و...» نامیده شده، تقدیر به عمل آوردند.

متن کامل این تقدیرنامه چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

《تقدیر و تشکر مجمع نخبگان شاهد  و ایثارگر استان ایلام از دکتر بهرام نیا استاندار ایلام》

■استان ایلام تاکنون استانداران زیادی را با گرایش های متفاوت و در دولت های مختلف به خود دیده است که هر کدام در جای خود قابل تقدیر هستند. اما جناب بهرام نیا را تا کنون بدون اغراق می توان از معدود مدیران شاخص و به یادماندنی محسوب نمود. سکانداری در سخت ترین دوران های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور، حساسیت ها و اراده و کنترل خاصی را می طلبد که به خوبی از عهده ی آن بر آمده اند. مدیریت بی حاشیه و مقبول در استانی با ویژگی های خاص قومی و فرهنگی و تعادل بخشی به آن، ارتباط رو در رو و بی واسطه با اقشار مختلف با گرایش های گوناگون و مشورت پذیری، فعالیت مداوم و سرکشی های از نزدیک به شهرستان ها حتی در روزهای تعطیل، پیگیری کلان پروژه ها و نظارت مستمر بر روند آنها چه در مرکز و چه در استان و گاه در کشور همسایه و به عهده گرفتن نقشی دیپلمات گونه را می توان از شاخصه های مثبت ایشان بر شمرد.

اما آنچه ما را به تشکر و تقدیر مضاعف وادار می کند، انتصاب هایی شایسته از میان فرزندان شاهد و ایثارگر استان در مناصب مدیریتی است که بدرستی پس از توانمندی ها و رزومه و تحصیلات و سایر ویژگی های اخلاقی، انتساب به ایثارگری به عنوان عامل تکمیل کننده مدنظر قرار گرفته است؛ که ریاست اداره ی غله و انتقال خون استان از آن جمله اند. با توجه به اینکه جامعه ی ایثارگری شأنی  فراتر از مسایل قومی و حزبی و جریانی برای خود قائل است و خود را وامدار مردم و انقلاب و کلیت کشور می داند، لذا فاقد هر گونه لابی و رایزنی و یا فشار و حمایت جریانی و سیاسی می باشد. از این رو این انتصابات را فقط از دیدگاه انقلابی و جهادی و بلند نظرانه ی استاندار محترم و مجموعه همکار ایشان می دانیم. امید است که این نگاه و رویه مستدام باشد، که تجربه و آمار و اخبار به خوبی گواه است که هم دلسوزی این قشر در حد اعلاست و هم حاشیه و تخلف این جامعه در حداقل. ما نیز خود را موظف می دانیم هم به پاس این اعتماد و هم به دلیل انتساب این مدیران به جامعه شهدا و ایثارگران و انتظارات ویژه از منتسبین، هم در حمایت و کمک  و هم در نظارت پیشقدم باشیم.

پس جناب استاندار  سپاس مجدد.

●مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام.