تاریخ : 1402,جمعه 04 فروردين17:00
کد خبر : 98732 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قابل توجه ایثارگران ارتش

آیا بعد چهار سال حق من این است؟!



فاش نیوز - با سلام واحترام؛ اینجانب محمدرضا پارسافر از خانواده بزرگ ایثارگران هستم. طبق اعلام از طرف دولت و ستاد محترم ارتش مبنی بر اینکه به تمامی ایثارگران 5درصد امتیاز جانبازی تعلق می گیرد، بنده سریعا اقدام به تکمیل مدارک و پرونده کردم. سال 96 یا 97 بود که شخصا به تیپ 2 زرهی زنجان مراجعه نمودم و مدارک را به واحد ایثارگران تیپ تحویل دادم.

بعداز بررسی و مشاهده پرونده به بنده اعلام شد شما بروید تا اینکه خبرتان کنیم. البته بنده مرتبا با واحد ایثارگران تیپ تماس می گرفتم و هر بار اعلام می شد که پرونده‌تان در دست پیگیری و در نوبت می باشد.

چند روز پیش بعد از چهار سال و نیم انتظار، مجددا بنده از اهواز عازم شهرستان زنجان شدم و بعد از مراجعه به واحدا یثارگران، متاسفانه با جواب سربالا و عدم همکاری واحد ایثارگران روبرو شدم و اعلام کردند پرونده مدرک صورت سانحه کم دارد و باید به واحد قرارگاه تیپی که در آن خدمت کرده اید مراجعه نمایید تا فرم صورت سانحه را برایتان تنظیم کنند.

بنده به واحد مذکور مراجعه نمودم و متاسفانه باز پاسکاری و جواب سربالا دادند و نهایتا بعد از پافشاری بنده و اینکه از خوزستان 1400 کیلومتر راه آمده ام، مسئول مربوطه، سروان مظفری گفتند شما تشریف ببرید و بنده قول صددرصد می دهم که صورت سانحه را تکمیل و به واحد ایثارگران تحویل بدهم و مجددا متاسفانه کار انجام نشد و به بنده اعلام شد که وقت و مهلت این پرونده یعنی اعصاب و روان و گوش به اتمام رسیده و نمی توانیم اقدام نماییم!

حال سوال بنده این است که آیا حق بنده ایثارگر این است بعد از چهار سال و نیم دوندگی و انتظار؟

لطفا استدعا دارم پیگیری نمایید و طلب حق خود را دارم - ارادتمند محمدرضا پارسافر کد ملی2121368329