تاریخ : 1401,سه شنبه 23 اسفند15:02
کد خبر : 98738 - سرویس خبری : اخبار

بر اساس اعلام مسئولان بنیادشهیدو امور ایثارگران

معوقه خرداد و تیر حق پرستاری فردا پس از حقوق ماه جاری واریز می شود/ تصاویر


معوقه خرداد و تیر حق پرستاری  فردا پس از حقوق ماه جاری  واریز می شود/ تصاویر

روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران با ارسال این خبر اعلام کردکه پس از پیگیری های انجام شده و طبق گفته مسئولان ذیربط در بنیاد شهید، معوقه خرداد و تیر ماه حق پرستاری جانبازان و ایثارگران پس از واریز حقوق ماه جاری که امروز پرداخت خواهد شد...

فاش نیوز - معوقه خرداد و تیر ماه حق پرستاری جانبازان پس از واریز حقوق ماه جاری که امروز پرداخت خواهد شد، به حساب جانبازان و ایثارگران واجد شرایط واریز می گردد.

بر پایه گزارش رسیده، روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران با ارسال این خبر اعلام کردکه پس از پیگیری های انجام شده و طبق گفته مسئولان ذیربط در بنیاد شهید، معوقه خرداد و تیر ماه حق پرستاری جانبازان و ایثارگران پس از واریز حقوق ماه جاری که امروز پرداخت خواهد شد، به حساب جانبازان و ایثارگران واجد شرایط واریز می شود. متن خبر ارسالی چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت ایثارگران گرامی که مشمول دریافت حق پرستاری می‌باشند؛
سلام علیکم
با احترام بنابر پیگیری های صورت گرفته توسط شبکه ملی ایثارگران و مکاتبه با ریاست عالی بنیاد و دستور ایشان به معاون محترم توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد جهت اجرای بودجه تخصص یافته از طرف سازمان برنامه و بودجه؛ همچنین تماس رییس شبکه با مدیر کل بودجه بنیاد، ایشان اعلام فرمودند امروز حقوق بارگذاری می‌شود و پس از پرداخت حقوق معوقات پرداخت می‌گردد.
طی تماس رییس شبکه با آقای پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد، ایشان فرمودند بر اساس بودجه اختصاصی معوقه خرداد و تیر ماه ۳۸/. پرستاری بعد از پرداخت حقوق کارسازی خواهد شد.
  لذا شبکه ملی  ایثار گران اعلام می‌دارد خواسته و مطالبه ما برای معوقات افزایش ۵۷ درصدی افراد مشمول حق پرستاری به شرح زیر می‌باشد،باید بدون فوت وقت اجرایی و عملیاتی شود

۱- پرداخت معوقه ۴ماهه اول سال تا ۳۸/. می‌باشد بنابر جلسه و تصمیم در روز جانباز در سازمان برنامه و بودجه توسط قائم مقام سازمان و مدیر کل بودجه بنیاد ۵./. سازمان ۵۰/. بنیاد ،ینیاد در این خصوص از تعهد خود شانه خالی می‌کند و طفره می‌رود.
۲- پرداخت معوقه ۱۹/. افزایش حق پرستاری تا رسیدن به سقف ۵۷/. از اول سال تا پایان اسفند بنا به وعده داده شده توسط قائم مقام سازمان برنامه و بودجه که قرار بود با نظر مساعد از دولت مجوز پرداخت گرفته شود و تا ۲۵اسفند ماه پرداخت گردد.(در صورتی که طبق ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیازی به دریافت مجوز از دولت نیست قانون تکلیف را مشخص کرده است.)

شبکه ملی ایثارگران
سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳