تاریخ : 1402,جمعه 04 فروردين18:30
کد خبر : 98779 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

از خودم بیشتر دوستش دارم!



فاش نیوز -  باسلام خدمت شما عزیزان؛ راست می‌گوید خواهر مظلومم. به خدا این مقاله یا بهتر بگویم درد دل خواهرم، همسر جانباز متوفی، دل آدم را به درد می‌آورد. به خداوندی خدا راست می‌گوید؛ چون من خودم همسر مظلوم خودم را دیدم که چقدر با ناراحتی های من کنار می‌آمد.

باور کنید اگر من خودم چند ساعت همسر خودم را نبینم دق می‌کنم.

باور کنید از خودم بیشتر دوستش دارم؛ ولی این همسر وفادار و بامعرفت را من به خاطر اعصاب خرابم این قدر اذیت می‌کردم و...

خیلی از فامیل‌ها به همسرم می‌گفتند: این همسرت که نه مال زیادی دارد و نه اخلاق خوبی دارد. چرا تو با این همه که اذیت می‌شوی هیچی به او نمی‌گویی. همسرم بنده خدا با اخلاق خوبی که داشت و به فکر آخرت خودش بود، می‌گفت اشکالی ندارد. من به خاطر خدا و خود این جانباز که به خاطر ما به جنگ رفته که این گونه با یک صدای کوچک اعصابش خرد می‌شود. شما که با من نیستید ببینید چقدر باید من از این جانباز مراقبت کنم. حتی خودش نمی تواند دکمه پیراهنش را هم ببندد؛ من براش می بندم. حالا راست می‌گوید این خواهر عزیز؛ اگر حق پرستاری را به همسر جانباز می‌دهید، پس چرا بعد از فوت یا شهادت جانباز، آن را قطع می‌کنید؟

مگر چقدر بودجه می‌خواهد این چندین نفر خانم که همسرانشان از این دنیا رفته اند؟ خیلی بد است؛ هر چیزی که مربوط به ایثارگران است و نیاز به بودجه دارد، بنیاد شهید اصلا اهمیت نمی دهد. چرا هیچ کس نمی‌داند؟! بخدا اگر صبوری همسران جانبازان نبود، هر روز با این همه مشکلاتی که بنیاد شهید برای ایثارگران درست کرده بود، باید در روز حداقل جنازه چند جانباز را از خانه هاشان بیرون می‌آوردند.

||  علی کرمی