تاریخ : 1402,پنجشنبه 03 فروردين16:29
کد خبر : 98890 - سرویس خبری : اخبار

خاطره‌ای جالب از شهیدی که جاویدالاثر شد



پدر شهید معصومیان به دیار باقی شتافت

پدر شهید جاویدالاثر فرهاد (محمدرضا) معصومیان به دیار باقی شتافت.

پدر شهید معصومیان به دیار باقی شتافت/ خاطره‌ای جالب از شهیدی که جاویدالاثر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، پدر شهید جاویدالاثر فرهاد (محمدرضا) معصومیان پس از سال‌ها دوری از فرزند پرپرش به دیار باقی شتافت.

کربلایی مرادعلی معصومیان، پدر گران‌قدر شهید جاویدالاثر فرهاد معصومیان به دیدار فرزند آسمانی‌اش رفت.

بر این اساس، آیین تشییع پیکر پاک این پدر شهید از غسالخانه زیارت به‌سوی مزار ابدی‌اش در گلزار شهدای مهدی‌شهر برگزار شد.

همچنین مراسم سوم و شب هفتم آن مرحوم از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در حسینیه اعظم مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از خواهر شهید معصومیان، محمدرضا زمان جنگ در حال گرفتن دیپلم بود، یک بار نزد مادرم آمد تا از او اجازه بگیرد و برود سپاه خدمت کند؛ اما مادرش راضی نشد و از او خواست اول دیپلمش را بگیرد و بعد وارد سپاه شود. وقتی شهید نارضایتی مادرم را دید، تصمیم گرفت به گفته مادر عمل کند.

محمدرضا بعدتر با اصرار زیاد درخواست حضور در جبهه را از مادر می‌خواست و مادر هم به دلیل این اصرارها و اینکه چند روز پسرش غذا نخورده بود، دلش طاقت نیاورد و بالاخره راضی شد به شرطی که یک بار بیشتر به جبهه نرود و محمدرضا هم قبول کرد.

خواهر شهید معصومیان می‌گوید: بالاخره محمدرضا به جبهه اعزام شد و در یکی از عملیات‌ها هم شرکت کرد و بعد از آن به خانه آمد تا چند روزی خانواده را ببیند و دوباره عازم جبهه شود. وقتی محمدرضا برگشت و گفت چند روزی بیشتر میهمان ما نیست و دوباره قصد رفتن دارد مادرم مخالفت کرد و گفت: «شما قول داده بودی یک بار بیشتر نروی» اما برادرم اصرار کرد که یک بار دیگر جبهه برود و هر جور بود رضایت مادرم را گرفت و یک هفته در مهدی‌شهر ماند و دوباره اعزام شد و این آخرین اعزام شهید جاویدالاثر معصومیان بود...

پایان پیام


منبع : فارس