تاریخ : 1402,پنجشنبه 03 فروردين17:21
کد خبر : 98897 - سرویس خبری : اخبار

دیدار نوروزی مشاور ایثارگران فرودگاه ها و مدیرکل فرودگاه های فارس با ایثارگران/تصاویر


دیدار نوروزی مشاور ایثارگران فرودگاه ها و مدیرکل فرودگاه های فارس با ایثارگران/تصاویر

مشاور معاون وزیر و رئیس امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و مدیرکل فرودگاه های استان فارس در اولین روز از سال نو، با جانباز فتح اله گنجوری، کارمند بازنشسته فرودگاه شیراز دیدار کردند...

فاش نیوز- مشاور معاون وزیر و رئیس امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل فرودگاه های استان فارس در اولین روز از سال جدید، به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، ضمن حضور در منزل جانباز فتح اله گنجوری، کارمند بازنشسته فرودگاه شیراز، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

  "علامه زاده" مشاور امور ایثارگران فرودگاه ها در این دیدار، با تبریک سال نو به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آنها را نماد استقامت دانست و گفت: آرامش امروز که در کشور ما حاکم است، در سایه مجاهدت شهدا، آزادگان، رزمندگان، جانبازان و صبوری خانواده‌های این عزیزان محقق شده است.

  "کشاوز" مدیرکل فرودگاه های استان فارس، دیدار با ایثارگران به ویژه تکریم پیشکسوتان و بازنشستگان را در اولین روز سال نو اقدامی مبارک و ارزشمند قلمداد نمود؛ که می تواند قهرمانان واقعی و این الگوهای ماندگار ایران اسلامی را به نسل های جوان معرفی نماید و بر استمرار این اقدام ارزشمند تاکید کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد، آقای گنجوری خاطراتی از دوران حضور خود در دفاع مقدس بیان نمود و در پایان هم، لوح تقدیر مشترک و هدیه ای به نمایندگی از مدیرعامل شرکت تقدیم این ایثارگر معزز شد و از رشادت‌ها و جانفشانی این جانباز گرامی تجلیل به عمل آمد.

افزودنی ست آقای گنجوری پس از ماه ها حضور در میادین نبرد حق علیه باطل، در عملیات رمضان در سال 1361 مدال افتخار جانبازی را برسینه خود آویخت و نگینی درخشان برای فرودگاه های فارس شد.