تاریخ : 1402,شنبه 05 فروردين16:41
کد خبر : 98928 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

برجک‌ دیده‌بانی حزب‌الله، کابوس جدید فرماندهان رژیم صهیونیستی



فاش نیوز - احداث برجک‌های جدید مراقبت و دیده‌بانی گردان «رضوان» حزب‌الله لبنان در مجاورت مرزهای فلسطین اشغالی، نگرانی مقامات ارشد امنیتی این رژیم را برانگیخته است.

برجک‌ دیده بانی حزب‌الله، کابوس جدید فرماندهان رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اقدام اخیر گردان «رضوان» حزب‌الله لبنان در برپایی 30 برجک مراقبت جدید در دیوار مرزهای جنوبی این کشور با سرزمین اشغالی حساسیت و نگرانی مقامات ارشد اسرائیلی را نسبت به اهداف حزب‌الله برای جمع‌آوری اطلاعات با هدف انجام احتمالی عملیات علیه نظامیان صهیونیست در این منطقه برانگیخته است.

به گزارش نشریه «الشرق الاوسط» گردان رضوان، یگان ویژه حزب‌الله لبنان، تنها در طول 9 ماه اخیر اقدام به احداث 30 برجک مراقبت و دیده‌بانی با هدف رصد و جمع‌آوری اطلاعات از جابه‌جایی نیروهای نظامی اسرائیلی در مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی کرده است.

حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , لبنان , ارتش رژیم صهیونیستی ,

به‌گفته منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی ارتفاع برخی از برجک‌های دیده‌بانی گردان رضوان به 18 متر می‌رسد که 2 برابر ارتفاع دیوار امنیتی طراحی‌شده توسط رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان است.

گفته می‌شود نیروهای ویژه مقاومت لبنان از این برجک‌های دیده‌بانی به‌صورت 24ساعته به رصد تحرکات واحدهای پیاده‌نظام و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

برآورد نظامی منتشرشده توسط ارتش اسرائیل بیانگر آن است که نیروهای گردان رضوان حزب‌الله قادر خواهند بود از طریق این زنجیره جدید برجک‌های دیده‌بانی مسافتی بالغ بر 140 کیلومتر را از منطقه «رأس الناقوره» در غرب تا ارتفاعات «جبل الشیخ» در جولان اشغالی، یعنی مرتفع‌ترین نقطه مرزی رژیم صهیونیستی را که عمده پایگاه‌های جمع‌آوری اطلاعات این رژیم در آنجا واقع است، تحت رصد و کنترل خود قرار دهند.