تاریخ : 1402,شنبه 05 فروردين17:53
کد خبر : 98930 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قابل توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران

رونوشت به خدا، رهبری، ریاست جمهوری، شورای نگهبان، مصلحت نظام...!



درود؛ بارها ازطریق پیامک به همراه قاضی‌زاده هاشمی نوشته ام، این بنده خدا شماره و پیامک بنیادشهید را فرستاده.
حضورأ به بنیادشهید تهران بزرگ خدمت آقای احمدی، مسئول پذیرش که اهل کرمانشاه هست رفته ام و نامه ام رابه دستورجناب احمدی به شورای تأمین تهران بزرگ درفرمانداری بردم وتحویل خانم ولی پور دادم؛ اما ازسال88 زمان دکتراحمدی نژاد هیچ خبری نیست چون پدرم درتاریخ57/3/17درتظاهرات توسط نیروی ساواک لعنتی شهید شده است.
اما این اختلاسگران ازسفره انقلاب می برند ولی بنیادشهیدو ایثارگران بررسی پرونده پدرحقیرمحسن محمدی(شهید قدمعلی محمدی) بااینکه پرونده اش دربنیادشهیدتهران بزرگ ۷تیرنزد پذیرش جناب احمدی مفتوح است، پیگیری نمی کند.
رونوشت به (خدا، رهبری، ریاست جمهوری، شورای نگهبان، مصلحت نظام...) همه جا داده ام؛ اما کسی متولد۷۵هست و۴۸٪جانبازی دارد اما آنهایی که جانشان رابرای نظام داده اند نبایدازبنیادشهیدوایثارگران تحت حمایت باشند؛ چون رابطه برضابطه و واقعیت حاکم است شماره حقیر... 0918 می باشد.
آقای صادقی از بازرسی بنیاد شهید زنگ زدند و امر کردند که پرونده مورد بررسی و مفتوح‌ می شود. خانم مجیدی هم امرکردندکه تاچندروز آینده پرونده تشکیل می شود. ولی فقط در حد حرف  و التیام دادن بود؛ یعنی چون درمثل مناقشه نیست قرص به هم دادند که پیگیرنشوم.
امام فرمودند: اخلاص داشته باشیم. اما اینها اخلاص را اختلاس خواندند و معنی کردند.
خدایا یقینأ کسانی که با رشوه  و ارتشاء و اختلاس می خواهم گذران کنند و جیبشان را پرکنند بدانند چوب خدا صدا ندارد. انشالله می خورد و به هیچ عنوان دوا ندارد.
یعنی تا چه تاریخی جواب حقیر را می دهید؟ اگر تاریخ بزنید قیامت، فردا صبح که خورشید طلوع کند، قیامت هست و تاریخ می‌رسد.
بعداز44سال هم نمی خواهیدحق یک خانواده را بدهید که سرپرستش جانش را داده و بجایش اریکه های سلطنتی، ماشین های ضدگلوله، کاخ های سکونتی برای خود فراهم کرده اید.
منتظر پیگیری هایتان هستم بلکه پلیس بین الملل بخواندو احقاق حق یک خانواده  که سرپرستش جانش راساواک گرفته شماها پاهایتان را برخونش و گردنش می‌گذارید رابستاند.