تاریخ : 1402,جمعه 11 فروردين19:14
کد خبر : 99047 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

میراث پدری و خون حاج قاسم ها هدایتگر راه ظهور خواهد بود


میراث پدری و خون حاج قاسم ها هدایتگر راه ظهور خواهد بود

سال ها قبل که در لحظه سال تحویل در سنگر "چم امام حسن(ع)"، میان رفقایت قرعه به نامت خورد تا شهید قاب سفره هفت سین باشی...

داود حسین‌زاده

فاش نیوز - سال ها قبل که در لحظه سال تحویل در سنگر "چم امام حسن(ع)"، میان رفقایت قرعه به نامت خورد تا شهید قاب سفره هفت سین باشی...


یادداشتی به مناسبت سالگرد شهادت گلابعلی حسین زاده فضل در ۱۱ فروردین ۱۳۶۵ در چم امام حسن(ع):

سال ها قبل که در لحظه سال تحویل در سنگر "چم امام حسن(ع)"، میان رفقایت قرعه به نامت خورد تا شهید قاب سفره هفت سین باشی، همه چیز انگار از همان جنس لبخندهای صاف و پاک رزمندگان بود.

اما حالا سال هاست هفت سینمان منقش به عکس سیاه و سفیدی می شود که آخرین ملجاء من در حوادث ایام بوده است.

هر بار که پدرانه هایت را کم داشته ام، هر بار که سایه ات را دورتر یافته ام، هربار که تلخی های زمانه به کامم نشسته است، تو را در اوج بلندی های بازی دراز، تو را در نقطه رفیع محل شهادت یافته ام که از دور پدرانه به سوی نور هدایتم نموده و دستم را گرفته ای.

هرجا که تاریکی زوال نور بود و غربت، درد آشنای ایام، یاد و خاطره پدر شهید و همیشه زنده ام، فانوس راه و مرهم زخم ها می شد.
سال ها گذشته است و من هنوز همان پسر سیزده، چهارده ساله ای هستم که خبر شهادت پدرش را از چشمان همیشه روشن پدربزرگش خواند؛ از چند سبزپوش سپاهی که در خانه را زدند و آخرین خبر را آوردند.

در همه این روزها و ماه ها، برای من پدر فقط یک اسم و عکس نبود. پدر همه آن چیزی بود که در تمام گذر ایام احساس می کردم.

با همه این ها شاید تنها یک چیز من را به ادامه مسیر سنگلاخ زندگی مصمم می کرد و آن، دل سپردن به راه و میراثی بود که پدر برای آن از جانش گذشته بود.

 میراث پدر برای من بصیرت و آگاهی و دلداگی به مکتبی بود که حاج قاسم ها در آن به درجه رفیع شهادت و آزادگی رسیدند.

و حالا من و سایر فرزندان شهدا میراث‌دار پدرانی هستیم که از زمان خمینی کبیر تا خامنه ای عزیز تفنگ پدری را بر دوش داشتند و در هر جایی از ایران عزیز برای خدمت به مردم و میهن اسلامی رهسپار راه پدران آسمانی خویشیم.

راهی که ایمان داریم به مقصد اعتلا و سربلندی ایران اسلامی در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حکومت حضرت صاحب الزمان(عج)خواهد رسید.
ان شاالله...

فرزندشهید داود حسین زاده
شام ۱۱ فروردین