تاریخ : 1402,شنبه 12 فروردين14:54
کد خبر : 99054 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه تشکل های ایثارگران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین


بیانیه تشکل های ایثارگران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

روز جمهوری اسلامی یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز «حاکمیت الله» و یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران عزیز است که ملت مسلمان و فهیم در این روز به اتفاق آراء، رأی بر تحقق و اجرای احکام اسلامی دادند...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران(تشکل های ایثارگری) به مناسبت 12 فروردین و فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

روز جمهوری اسلامی یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز «حاکمیت الله» و یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران عزیز است که ملت مسلمان و فهیم در این روز به اتفاق آراء، رأی بر تحقق و اجرای احکام اسلامی دادند و با انتخاب حکومت «حق» آخرین آثار حکومت طاغوت را از صحنه هستی زدودند.

مردم ایران در روز ۱۲ فروردین با حضور آگاهانه و متعهدانه در رفراندومی بی‌نظیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیده و نظام سیاسی ایران را بر اساس دین مبین اسلام بنا نهادند.

اسلامیت و جمهوریت حکومت ایران که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸شکل گرفت چنان با هم پیوند خورد، که تا اکنون پا برجاست و به خواست خداوند متعال تا رسیدن این حاکمیت به دست حضرت ولیعصر(عج) باقی خواهد ماند.

نظام جمهوری اسلامی ایران که حاصل رهبری و هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره)، مجاهدت های مردم و ثمره‌ی خون شهدای گلگون کفن و برآمده از هدایت‌های پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام است، جلوه گر مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر بوده تا نشان دهد که اسلام کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت متحیر و سرگشته‌ی امروز باشد.

اکنون که بیش از چهار دهه از استقرار این نظام الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای "مد ظله العالی" و با ادامه‌دادن راه شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان، با سرلوحه قرار دادن شعار سال (مهار تورم ورشد تولید) و حمایت از بیانیه وزارت کشور موسوم به (بیانیه تبیین در مسئله حجاب) با افتخار همچنان مسیر پیشرفت و توسعه‌ی کشور را طی خواهند کرد.

شبکه ملی ایثارگران با امید به آن که خدمتگزاران نظام اسلامی، نعمت خدمت به مردم عزیز را غنیمت بشمارند و با صداقت و خلوص برای رفع مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی و فرهنگی گام بردارند، بر این باور است که حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت فقط در سایه ی اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری و با تکیه بر پشتیبانی مردم مسلمان امکان پذیر است، فلذا از مسئولین دلسوز نظام مشفقانه می خواهد که در این مسیر ذره‌ای کوتاهی ننمایند.

شبکه ملی ایثارگران ۱۲فروردین