تاریخ : 1402,شنبه 12 فروردين15:55
کد خبر : 99057 - سرویس خبری : اخبار

مصائب جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران



‌تنها جانباز ۷۰ درصد شهرستان بهمئی به مشکلات و سختی‌های جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران را برشمرد.

مصائب جانبازان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران/درد دل جانباز 70 درصد نزد آقای مدیرکل

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه همکاران خود با تنها جانباز ۷۰ درصد شهرستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کرد‌.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه جانبازان ۷۰ درصد شهدای زنده هستند، گفت: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ماست و خود را مکلف به رفع مشکلات آنها می دانیم.

رضا پارسیان نژاد افزود: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید هستیم. حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمت به این خانواده ها را دنبال می کنیم.

پارسیان نژاد ادامه داد: این قشر معزز با الگو قرار دادن فرهنگ ناب حسینی در برابر سختی های زمانه ایستاده اند و بیش از گذشته مدافع و حامی ولایت و ایران اسلامی هستند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب خدمت به جامعه ایثارگری یک افتخار و فرصتی مغتنم است‌.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی ارزشمند برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود افزود: مردم ما باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

وی در پایان از آمادگی کامل و ارائه هر گونه خدمات به این جانباز ۷۰ شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: خادم شما هستم و به این خادمی افتخار میکنم‌.

علی خوبی زاده تنها جانباز هفتاد درصد شهرستان بهمئی در این دیدار خطاب به مدیرکل گفت: در تمام طول جانبازی ام تنها مدیرکلی بودید که برای اولین بار با من دیدار داشتید‌.

وی خاطر نشان کرد: حاضرم با افتخار ۳۰ درصد دیگرم را فدای این اسلام کنم.

خوبی زاده گفت: الحمدالله این دولت یک دولت مردمی و جهادی و با مردم است ما انتظار داریم که درد مردم را ببیند و از نزدیک با آنها دیدار کنند و از آنها دلجویی کنند‌.

این جانباز هفتاد درصد شهرستان بهمئی گفت: استان ما یکی از استان های محروم کشور است و تعداد جانبازان و شهدای بالایی دارد که با توجه به محرومیت این استان قطعا مشکلاتی هم وجود دارد ولی باید به مشکلات جانبازان رسیدگی شود و آنها گروه بندی شوند‌.

خوبی زاده ادامه داد: تعدادی از جانبازان در استان تهران زندگی می کنیم که در طول جانبازی  یک مدیرکل و یک مسئول از استان کهگیلویه و بویراحمد با ما دیدار نداشت که انتظار می رود از مدیر کل جوان بنیاد شهید استان به این جانبازان سری بزنند و از آنها دلجویی کنند‌ قطعا مشکلاتی داریم که باید رسیدگی شوند. 

وی افزود: ما به صورت مهمان در تهران هستیم که استان تهران هیچگونه خدماتی به ما ارائه نمیکند و حتی برای خدمات کوچک به ما می گویند که شما جانباز مهمان هستید.

این جانباز ۷۰٪ شهرستان بهمئی خطاب به مدیر کل گفت: با مدیرکل بنیاد شهید استان مکاتبه کنید و برای جانبازان اهل استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کنید که خدمات لازم را به آنها ارائه بدهند.

خوبی زاده خطاب به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رئیس کل باید آنچه شعار میدهد عمل کند و کم کاری برای جامعه ایثارگران و جانبازان و شهدا نگذارد‌ و برای تحقق شعار های خود عمل کند‌.

لازم به ذکر است: علی خوبی زاده جانباز ۷۰ درصد شهرستان بهمئی و مقیم استان تهران در رشته تنیس و والیبال مدال آسیا را به دست آورده است.