تاریخ : 1402,یکشنبه 20 فروردين15:30
کد خبر : 99199 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ایکاش امثال شهید سلیمانی ها هزاران نفر داشتیم!



ع قاسمی - باسلام و تبریک سال نو؛ مسئولین فاش نیوز کافی‌ست این مطلب را جهت اطلاع مسئولین و عموم مردم چاپ کنید. واقعا چرا در این دولت کریمه فقط به قشر ضعیف کشور کمتر توجه می کنند. ازعدم پرداخت عیدی افراد زیر پوشش کمیته امداد و معلولین گرفته تا عدم اجرای قانون حق پرستاری والدین شهدا و جانبازان بالای 50درصد و توجه نکردن به قشر فرهنگیان کشور، خصوصا بازنشستگان.

به هرحال در این دولت فقط مسئولین از جناب رئیس جمهور گرفته تا مسئول بنیاد و بودجه، مدام درحال تعریف و تمجید هستند. طبق گفته مولا علی، مسئولی موفق است که کمتر حرف بزند و بیشتر عمل بکند. بنده به عنوان یک آزاده و جانبازه بسیجی، تا امروز جزو اولین نفرات پای صندوق و شرکت در راهپیمایی و غیره بودم و مدام از عملکرد این نظام و مسولیین دفاع می کردم. ولی این روزها عدم توجه مسئولین به قشر ضعیف جامعه و از طرفی هم هر شخصی خودش هم قاضی شده هم مجری احکام.

مگر می شود هرکسی آتش به اختیار، هرکاری در جامعه بخاطره خود شیرینی انجام بدهد. پس مامور و دادگاه و قانون چکاره هستند. بنده مخالف بدحجابی هستم ولی باید هم برای پوشش آقایان، خصوصا جوانان در انظار عمومی عفت کلام داشته باشند و از لباس مناسب استفاده بکنند. از طرفی چرا جلوی صدا و سیما و ورزشکاران و الگوهای جامعه گرفته نمی شود؟ یا در زمان نیاز به رای، اینگونه افراد، نوع پوشششان یا رفتارشان مثل تتلوها اشکال ندارد؟

ملت ایران از اختلاس و رانتخواران و قاچاقچیان مواد مخدر و عوامل گرانی اعم از خودرو، مسکن، دلار و غیره بیشتر عصبانی هستند تا فقط چند تار مو. بله اگر فرزندان خود این مسئولین در کشور یا در جامعه رفت و آمد می کردند و شرایط زندگی آنها هم مثل بعضی از این زنان بی سرپرست یا بدسرپرست بود، آن وقت مشخص می شد چکاره هستند.

اگرخداوند فقط درحد چند لحظه افکار و کردار و نیت ما را نمایش می داد، آن وقت مشخص می شد چه خبر هست. من ایثار گرجنگ و اسارت و مجروحیت، از همه بیشتر مرتکب خطا و گناه شده ام. مولاعلی گفته مومن باید نیروی جاذبه داشته باشد؛ نه نیروی دافعه. ایکاش امثال شهید سلیمانی ها هزاران نفر داشتیم. طرف بدتر از بنده، صدها خطا و خلاف مرتکب شده، حالا شده مسئول فرستادن دیگران به بهشت! استادخیلی دلم گرفته و می دانم که فقط اینجا محل درد دل است. شما هم اگر چاپ نکنید مهم نیست. خدا بهتر می داند.