تاریخ : 1402,پنجشنبه 17 فروردين17:51
کد خبر : 99209 - سرویس خبری : شهدا

جانباز ۷۰ درصد شهرستان لنگرود آسمانی شد


جانباز ۷۰ درصد شهرستان لنگرود آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد" عباس ترابی "از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پس از عمری مجاهدت و تلاش در جهت بالابردن فرهنگ ایثار و شهادت بال در بال ملائک گشور و آسیمه سر خلعت رسیبای شهادت را بر تن کرد و آسمانی شد.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد "عباس ترابی" استان البرز، پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به کاروان شهیدان ملحق شد.
 
جانباز 70 درصد «عباس ترابی» به خیل شهدا پیوست

جانباز 70 درصد" عباس ترابی "از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پس از عمری مجاهدت و تلاش در جهت بالابردن فرهنگ ایثار و شهادت بال در بال ملائک گشور و آسیمه سر خلعت رسیبای شهادت را بر تن کرد و آسمانی شد.
جانباز شهید عباس ترابی  در تاریخ دوازدهم خردادماه سال 1337 در خانواده ای زحمتکش و متدین دیده به جهان گشود و در تاریخ نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب براثر اصابت ترکش خمپاره و موج انفجارناشی از آن به شدت مجروح و مدال ایثار و جانبازی را دریافت کرد.

طبق برنامه ریزی اعلام شده قرار است پیکر این جانباز شهید امروز شنبه 19 فروردین ماه مصادف با هفدهم ماه مبارک رمضان در شهرستان لنگرود در استان گیلان تشییع و در جوار دیگر شهیدان این خطه، در گلزارشهدا آرام گیرد.