تاریخ : 1402,دوشنبه 21 فروردين13:40
کد خبر : 99236 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

گلایه های یک جانباز از رییس جمهور



آقای رییس جمهور شما فقط نقش یک نوار ضبط شده را دارید و مدام دستور صادر ولی هیچوقت پیگیری نمی کنید که آیا دستورات شما اجرایی می شود.

ع قاسمی - جناب آقای رییسی طبق فرمایش شما 98درصد از درآمدهای وصول شده، از مالیات گرفته تا فروش نفت و غیره در کشور وصول می شود.

البته جناب آقای رییسی این وضعیت تحریم سال هاست که برای افراد خاص و نهاد و سازمان خاصی منبع درآمدخوبی شده است. همچنین با استفاده از مقوله خصوصی سازی در سال های اخیر، عده ای توانسه اند درحیاط خلوت ادارات و سازمان ها کسب پاداش و درآمد کنند.

عده ای هم  با تشکیل شرکت و بانک و امثال آن تحریم ها را دور زده و اجناس ارزان خریداری شده را هر طور که دوست دارند به ملت می فروشند.

جناب آقای رییسی حتما به همین دلیل است که در مورد حق پرستاری جانبازان و والدین شهدا، کمیته امداد، معلولین، بازنشستگان و فرهنگیان این اقشار باید متحمل کمبود منابع شوند. هر چند که دولت هشت ساله روحانی طبق قانون، حق پرستاری جانبازان بالای 50درصد و حق نگهداری والدین شهدا-که روزبه روز درحال کم شدن هستند- را اجرایی کرد.

آقای رییسی در دولت شما جناب میرکاظمی با تیپ به ظاهر دلسوز و انقلابی و مومن تا می تواند به قشر ضعیف کشور -که تمام قد از انقلاب، جنگ و نظام حمایت کرده اند اجحاف می کند. در حالی که این اقشار جرمشان حمایت از انقلاب، نظام و شما مسئولین است.

سخن اینکه آقای رییس جمهور شما فقط نقش یک نوار ضبط شده را دارید و مدام دستور صادر ولی هیچ وقت پیگیری نمی کنید که آیا دستورات شما اجرایی می شود. حکایت معاون شما جناب مخبر است که به شورای تعیین قیمت خودرو نامه زده است ولی جناب شجاعی مدعی هستند دولت اجازه دخالت ندارد.

متاسفانه مدت 40 سال است که این دو خودروساز در حال ضرر و زیان هستند و هیچ مسئولی جرأعت نکرده یک حسابرسی شفاف از آنها بکند؛ تا معلوم شود این دو کارخانه متعلق به چه مافیایی‌ست و طی این سال ها چقدر سرمایه جمع کرده است.

آقای رییسی، ملت از ترس بدتر نشدن آینده خودشان هر فشاری را متحمل می شوند. امثال نسل ما که دیگر 60 را عبورکردیم و مثل افراد70 و 80ساله شده ایم و دیگر هیچ نیازی به مسکن و خودروی بهتر نداریم.

 سخن آخر اینکه آقای رییس جمهور، مطمئن باشید در انتخابات آینده اگر همین قشر ضعیف(کمیته امداد، بهزیستی، بازنشستگان، ایثارگران و کارمندان دولت) کنار شما نباشند هیچکدام از امثال شما دوباره انتخاب نخواهید شد. چرا که قشر مرفه جامعه که به دنبال خوشی خودشان هستند و قشر متوسط هم بی خیال شده  و کاری به خوب و بد شدن اوضاع ندارد.