تاریخ : 1402,دوشنبه 28 فروردين15:48
کد خبر : 99493 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

«سلام فرمانده» رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی شد



فاش نیوز - سرود «سلام فرمانده» به سرپرستی ابوذر روحی رویداد برتر و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار سال ۱۴۰۱ هنر انقلاب اسلامی شد.

 

به گزارش دفاع‌پرس، آیین اختتامیه هفته «هنر انقلاب» و معرفی چهره برتر سال ۱۴۰۱ با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در حوزه هنری برگزار شد.

«سلام فرمانده» رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی شد

«محمدمهدی دادمان» رئیس حوزه هنری در ابتدای این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی امروز به برکت مجاهدت هنرمندان انقلابی و نسل‌های مختلف چشمه جوشان معرفت و ذوق و زیبایی شده است. خوشحالیم که یکبار دیگر توفیق پیدا کردیم تا به این بهانه دور هم جمع شویم و به یاد خودمان یادآوری کنیم عهدها و عزم و اراده مجدد برای مسیر سخت پیش رو را؛ امیدوارم توشه‌ای درخور از برکات این ماه برداریم و عاقبت همه ما ختم به خیر و شهادت باشد.

«سلام فرمانده»؛ رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار سال

در بخش اول این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی برگزار می‌شد، سرود «سلام فرمانده» به سرپرستی ابوذر روحی به‌عنوان رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار انقلاب اسلامی شد.

بهبودی که برای دریافت لوح این بخش به‌ صحنه آمده بود، گفت: سپاسگزارم که بنده را شایسته چنین نسبتی دانسته‌اید، امیدوارم تصور شما با تصدیق تاریخ یکی باشد. کاروان حوزه هنری همچنان در حرکت است و کسانی را در هر ایستگاه سوار و کسانی را پیاده می‌کند؛ امیدوارم دانش سواره‌ها با سواد پیاده‌ها یکی نباشد.

«سلام فرمانده» رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی شد

وی افزود: فعالیت دفتر ادبیات پایداری و مقاومت حوزه هنری وارد سه دهه شده است و امیدوارم جامعه نور کافی برای دیدن سه دهه تلاش این دفتر داشته باشد. خداوند برای نو شدن آدمی نه تنها دست و پا که اندیشه نیز به او داده است امیدوارم حوزه هنری در نو کردن روزگار آدمی کوشا باشد.