تاریخ : 1402,یکشنبه 03 ارديبهشت14:45
کد خبر : 99581 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

توسط باشگاه ستارگان ایثار صورت گرفت؛

مسابقات ورزشی، سلامت بخش و روحیه بخش/فیلم


مسابقات ورزشی، سلامت بخش و روحیه بخش/فیلم

مرحله دوم جشنواره جام ماه مبارک رمضان یادواره شهید ولی الله میرعزیزی توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان، باشگاه ستارگان ایثار تهران برگزار شد.

فاش نیوز- مرحله دوم جشنواره جام ماه مبارک رمضان یادواره شهید ولی الله میرعزیزی توسط گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان، باشگاه ستارگان ایثار تهران در آخرین هفته فروردین ماه 1402 و مصادف با ایام پایانی ماه مبارک رمضان برگزار شد.

این جشنواره ورزشی فرهنگی که به همت مسئول فعال باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس برگار شد، از یکشنبه 27 فروردین آغاز شده و روز جمعه 1 اردیبهشت با انجام مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به پایان رسید.

این برنامه مفرح ورزشی نه تنها از لحاظ سلامت جسمانی در سالم نگه اشتن وضعیت جسمی جانبازان و ایثارگران و خانواده هایشان موثر است، بلکه به طور چشمگیری در سلامت روان و حال خوب و بهبود حال روحی ایشان تاثیرگذار است.

مشارکت در برنامه های جمعی، به ویژه در قالب مسابقات که هم فرح بخشی و انرژی بخشی بسیاری ایجاد می کند و هم با انرژی گروه و شادی و بگو بخند فراوان همراه است، از برنامه های موثری ست که به تمامی متولیان ایثارگران توصیه می شود در انجام و شکل دادن آنها کوشا باشند.

 

فیلم هایی کوتاه از ورزش گروهی جانبازان به نظر مخاطبین می رسد:

https://www.aparat.com/v/O1lBJ

https://www.aparat.com/v/hVgBO

 

فیلم از مسئول باشگاه ایثار، جانباز اکبر حسین زاده

گزارش از شهیدگمنام