تاریخ : 1402,دوشنبه 04 ارديبهشت15:39
کد خبر : 99602 - سرویس خبری : اخبار

بدحجابی یا عریانی و بی بندو باری؟!


بدحجابی یا عریانی و بی بندو باری؟!

خوب است در گفتارها و نوشتارها به جای مبارزه با "بدحجابی" از مبارزه و مقابله با "عریانی و بی‌بندوباری" استفاده شود. هیچ عقل سلیمی و هیچ نحله و گروهی با عریانی و ولنگاری اجتماعی سازگاری ندارد و قاطبه ملت...

فاش نیوز - سلام علیکم. معضل بی‌بندوباری و عریانی بعضی زنان و دختران در کوچه و بازار از حد و اندازه بی حجابی و بدحجابی عبورکرده و علنا با اخلاق و باورها و اعتقادات اعلان جنگ داده اند.

یقینا این تهاجم فرهنگی که ازسال های گذشته به طور خزنده به حرکت درآمده در ماههای اخیر به صراحت، موجودیت شوم خود را اعلان نموده و شمشیر از رو بسته اند.

خوب است در گفتارها و نوشتارها به جای مبارزه با "بدحجابی" از مبارزه و مقابله با "عریانی و بی‌بندوباری" استفاده شود. هیچ عقل سلیمی و هیچ نحله و گروهی با عریانی و ولنگاری اجتماعی سازگاری ندارد و قاطبه ملت فداکار و قهرمان و دین‌باور ایران قبول نمی کند که هرکسی بخواهد با میل خودش و از روی هوی و هوس، لخت و عریان و باحالت زننده در ملاءعام رفت و آمد نموده و خودشان را در معرض نمایش قراردهند.

کشف حجاب که به مرور در حال تبدیل شدن به عریانی‌ست، خلاف قانون و عرف و اعتقادات دینی بوده و برکسی پوشیده نیست که این حرکات زننده و خلاف شئون زندگی ایرانی اسلامی، اکنون به عنوان مبارزه با اصل جمهوریت و اسلامیت کشور و نظام، از جانب استکبار جهانی هدایت و تغذیه می گردد؛ تا به زعم سران استکبار، بتوانند جامعه ایرانی را از غیرت و دین‌داری تهی گردانده و مردم را در مقابل یکدیگر و مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قراردهند.

برای دفع توطئه استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی، همگان باید دست در دست یکدیگر با پدیده شوم "عریانی و بی بندوباری" مقابله کنیم؛ و صدالبته تمهیدات لازم در جهت مبارزه با این توطئه دشمنان، با ارتقاء فرهنگ و قانون‌مداری همگانی و تبعیت از منویات رهبرمعظم انقلاب میسر است.

|| بسیجی آزاده جانباز