تاریخ : 1402,شنبه 09 ارديبهشت20:16
کد خبر : 99734 - سرویس خبری : اخبار

دیدار مدیرکل بنیادشهید استان ایلام با ۱۳ خانواده شهید


دیدار مدیرکل بنیادشهید استان ایلام با ۱۳ خانواده شهید

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۴۰۲ در راستای اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم، به اتفاق نصراللهی، رئیس بنیاد شهید دهلران و معاونین بنیاد شهرستان...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با سیزده خانواده معظم شهیدا و ایثارگر بخش موسیان/دهلران دیدار و از آنان تقدیر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخش موسیان/دهلران، ایثارگران را مایه سربلندی و پرچم افتخار مملکت اسلامی و گفت: همه بخصوص مسئولین، مدیون این عزیزان هستند.
برپایه این گزارش، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۴۰۲ در راستای اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم، به اتفاق نصراللهی، رئیس بنیاد شهید دهلران و معاونین بنیاد شهرستان از ۱۳ خانواده معظم شهید و ایثارگر ساکن در شهر موسیان و روستای پتک دیناروند، دیدار و تجلیل به عمل آوردند.
اسدی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از آزادگان و جانبازان سرافراز، اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه سربلندی و پرچم افتخار مملکت اسلامی ما هستند؛ همه بخصوص مسئولین، مدیون این عزیزان هستند و همگی می‌بایست در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگری، بویژه حوزه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، تلاش کنند.