تاریخ : 1402,دوشنبه 11 ارديبهشت16:10
کد خبر : 99849 - سرویس خبری : ایثارگران

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایثارگران معاونت مطبوعاتی



فاش نیوز - «علی تن» صبح امروز با ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با ایثارگران معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی تن» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران، صبح امروز (یکشنبه) با ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه از تلاش‌های ایثارگران در معاونت مطبوعاتی قدردانی کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و کشور مدیون خون شهیدان و ایثارگران و خانواده شهدا است، بر کسی پوشیده نیست که رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس، موجب عزت و افتخار کنونی کشور است.

وی ادامه داد: دیدار و دلجویی از عزیزان ایثارگر که در امور ایثارگران به صورت مدون صورت خواهد گرفت از وظایف اصلی و حداقل کاری است که به صورت مستمر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: توجه به همکاران ایثارگر علاوه بر تکریم و تقدیر، یادآوری سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: باور و عقیده همه باید این باشد که جایگاه و شأن ایثارگران متعالی است و برای خدمت رسانی، انجام وظایف و تثبیت و ارتقاء سطح این جایگاه باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

در این جلسه همچنین همکاران ایثارگر سوالات و ابهامات خود را مطرح و به ارائه پیشنهادات و راهکار‌های مختلف در راستای بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های ایثارگران پرداختند.