تاریخ : 1402,سه شنبه 19 ارديبهشت20:00
کد خبر : 99964 - سرویس خبری : اخبار

قابل توجه مسئولان خدوم بنیاد شهید؛

چرا نهاد فرهنگی‌ بنیاد شهید زودقطع و دیروصل است؟!


چرا نهاد فرهنگی‌ بنیاد شهید زودقطع و دیروصل است؟!

آیا با کدام قانون و انصاف و عدالت و انسانیت حقوق فردی (این نامادری) به بهانه گرفتن استعلام جدید قطع می شود...

فاش نیوز -  بنیاد شهید که یک نهاد مقدس و فرهنگی‌ست و باید الگو باشد، چرا دست به قطع کردنش اینقدر سریع و خوب است، چرا برای سلب امتیاز ایثارگران تحت پوشش کمترین احتیاط و تأمل و بررسی را در دستور خود قرار نمی دهد؟!

چرا به نامادری شهید که برای پدر شهید هم زحمت کشیده و خود شهید را از طفولیت بزرگ کرده است حقوق پرداخت نمی شود.

این نامادری شهید پس از فوت مادر شهید، در اوج جوانی با مرد میان‌سالی (پدر شهید) ازدواج و شهید را -که زیر دو و نیم سال داشته و هنوز کودکی بیش نبود- با زجر و مشقت فراوان به سن بلوغ  رساند؛ تا اینکه او به سن جوانی رسیده و در دوران دانش آموزی به جبهه رفته و در سال 66 به شهادت رسید.

 نامادری شهیدی که ضمن کار و زحمت و کشاورزی و دامداری و... در کنار شوهرش، دختران شوهرش را هم که به سن بلوغ رسیده بودند را سر و سامان داده است و از شوهرش (پدر شهید)  صاحب 9 فرزند شد.

 بزرگترین فرزند مشترک نامادری با پدر شهید، جوانی است که همزمان و همگام با برادر شهیدش با هم به جبهه رفتند تا اینکه مجروح گردیده و با حدود یکماه بستری فقط 13 درصد جانبازی به او داده شده است.

این نامادری پس از فوت شوهرش (در 20 سال پیش) درحالی که 8 فرزند دانش آموز و دانشجوی 14 تا 30 ساله و مجرد داشت فقط نصف حقوق متوفی را دریافت می کرد.

آیا در این شرایط سخت معیشتی -که نامادری شهید پیرزنی 74 ساله و بیمار و بی‌ سرپست است و تنها درآمدش همان اندک حقوق 900 هزار تومانی بنیاد شهید بود- با توجه به اینکه همان نامادری خواهر یک شهید است، باید بدون حقوق باقی بماند؟

آیا با کدام قانون و انصاف و عدالت و انسانیت حقوق فردی (این نامادری) به بهانه گرفتن استعلام جدید قطع می شود؟!

آیا این نامادری شهید -که مادر جانباز معسر و خواهر شهید است و در یک روستای محروم از یک شهرستان محروم  زندگی می کند، چگونه باید امرار معاش کند؟

متاسفانه 7 سال پیش هم به خاطر یک پرونده ساختگی (طلاق یکی از خواهران شهید)، بنیاد شهید نصف همان حقوق را کم کرده و به خواهر شهید داده است.

بنیاد شهید که یک نهاد مقدس و فرهنگی‌ست و باید الگو باشد، چرا دست به قطع کردنش اینقدر سریع و خوب است، چرا برای سلب امتیاز ایثارگران تحت پوشش کمترین احتیاط و تأمل و بررسی را در دستور خود قرار نمی دهد؟!

وای بر شما مسئولان!؟... در آن دنیا جواب خدا را چه می خواهید بدهید؟...