شناسه خبر : 77668
چهارشنبه 26 شهريور 1399 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه‌اندازی بیمارستان دندانپزشکی به همت مادر شهید

نخستین بیمارستان دندان‌پزشکی بابل به همت مادر شهیدان مسعود و مهدی شعبان‌زاده ساخت، تجهیز و تکمیل شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
راه‌اندازی نخستین بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور به همت مادر شهیدان شعبان‌زاده
به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، نخستین بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در بابل به همت مادر شهیدان شعبان‌زاده احداث و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
لیلا عالی‌مقام مادر بزرگوار شهیدان مسعود و مهدی شعبان‌زاده از سرمایه و عمده دارایی‌اش برای ساخت این بیمارستان هزینه کرده است.
سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل برای قدردانی از این اقدام خیرخواهانه به منزل این شهیدان رفته و از اقدامات خیرخواهانه مادر شهیدان شعبان‌زاده قدردانی کرد.
وی در این دیدار اقدام خیرخواهانه مادر شهیدان شعبان‌زاده را اقدام بزرگ و ارزشمندی برشمرد و گفت: ارزش این کار خیربا  ارزش شهیدان و خانواده شهدا عجین شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه مادر بزرگوار این شهیدان، تنها سرمایه و عمده دارایی خود را صرف این کار بزرگ کرده است، بیان کرد: مبلغ اهدایی این خانواده جهت تجهیز و راه‌اندازی تنها بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در ساختمانی که به این منظور آماده شده بود، هزینه شد که به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
جلالی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنیاد نیکوکاری سلامت بابل و دانشکده دندانپزشکی، بیش از ۳۰ یونیت دندانپزشکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز به‌صورت هیأت امنایی خریداری شد و در حال نصب و راه‌اندازی است.
وی با بیان اینکه یکی از الزامات دریافت آموزش مجوز فلوشیپ وجود این مرکز است، گفت: از مزیت‌های این مرکز علاوه بر ارائه خدمات تخصصی به بیماران برای اولین‌بار در شمال کشور، امکان راه‌اندازی فلوشیب فوق‌تخصصی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی را فراهم می‌آورد.
جلالی با اشاره به اینکه پلی‌کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان‌زاده در محل کلینیک امید سابق راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این مرکز که در ضلع جنوب غربی بیمارستان روحانی قرار دارد، دارای ۳۲ دستگاه یونیت است که به بخش دندانپزشکی تحت بیهوشی بیمارستان روحانی که به بیماران کم‌توان جسمی و حرکتی ارائه خدمات کرده اضافه می‌شود و همچنین از امکانات عمومی و اختصاصی بیمارستان نیز بهره‌مند خواهد شد.
به گزارش فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به‌همراه اعضای بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل و رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه با حضور در منزل این خانم والامقام با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.
اینستاگرام
کاش یک مرکز دندانپزشکی هم در این شهر تهران برای جانبازان زیر 25 درصد ایجاد شود تا جانبازان و خانوداه آنان بخاطر عدم توانایی مالی در ترمیم دندان مجبور به کشیدن آن نشوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi