شناسه خبر : 77669
چهارشنبه 26 شهريور 1399 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد خراسانی به شهدا پیوست

«غلامرضا کامیاب» جانباز ۷۰ درصد از دیار امام هشتم، پس از سال‌ها دوری از همرزمان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

فاش نیوز - «غلامرضا کامیاب» یادگار هشت سال دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد از دیار امام هشتم، پس از سال‌ها دوری از همرزمان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

«غلامرضا کامیاب» جانباز سرافراز ۷۰ درصد بیست و پنجم شهریور بر اثر ایست قلبی، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید سرافراز پس از ادای احترام مسئولان، در گلزار شهدا «بهشت رضا» مشهد، در جوار یاران شهیدش، آرام گرفت.

جانباز ۷۰درصد غلامرضا کامیاب در ۱۹ اسفند ۱۳۴۲ چشم به جهان گشود و در ۱۵ تیر۱۳۶۲ در کردستان براثر برخورد با مین و اصابت ترکش از ناحیه دو چشم نابینا و به مقام رفیع جانبازی نایل آمد.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزارو 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

جانباز هفتاد درصد روشندل به خیل شهدا پیوست

منبع: ایثار
اینستاگرام
درود به ارواح طیبه شهداء ی والامقاممان خصوصآ جانباز 70 درصد بصیر غلامرضا کامیاب که پس از تحمل بسی دردو رنج وبی مهری ناکسان دعوت حق را لبیک گفت، همرزمم خلعت شهادت مبارکت که فقط نصیب خوبان درگاه احدیت می‌گردد وبس امیدوارم شفاعت این بنده بی نهایت روسیاه خدا را که شایدچندصباح دیگری قدم بدنیای جاویدان خداوند متعال بذارم به عهده بگیری وهمه شهداء ی گرانقدر مان، عندربهم یرزقون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi